logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland w rankingu agencji reklamowych D&AD Annual 2020

  PR 15.12.2020, przeczytano 445 razy

Organizatorzy D&AD - jednego z najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie - opublikowali "D&AD Annual 2020". Coroczny raport prezentuje największe osiągnięcia kreacji reklamowej. W rankingu agencji reklamowych wśród 194 podmiotów na 57 pozycji uplasowała się agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-poland-w-rankingu-agencji-reklamowych-dandad-annual-2020,389577,artykul.html

"D&AD Annual 2020" to bogaty zbiór kreatywnych projektów i kampanii z całego świata, strategicznych insightów, które za nimi stoją oraz dyskusji jury nagradzającego co roku ołówkami najlepsze kampanie. Całość zebrana w formie otwartej i dostępnej dla każdego platformy online.

Rankingi

58. wydanie "D&AD Annual 2020" zawiera szereg rankingów. W zestawieniu agencji reklamowych wśród 194 sklasyfikowanych podmiotów na 57 pozycji uplasowała się agencja VMLY&R Poland. W rankingu sieci reklamowych, VMLY&R znalazła się na 23 pozycji. Również na 23 miejscu znajduje się Polska w rankingu krajów.

  • Szczegóły rankingów TUTAJ

D&AD Awards

D&AD Awards to konkurs organizowany przez brytyjską organizację D&AD i Advertising Week, nagradzający doskonałość w designie i reklamie statuetkami w kształcie charakterystycznych ołówków.

Od 1962 roku nagrodami D&AD wyróżniane są projekty, które genialne idee łączą z perfekcyjnym rzemiosłem i prezentują doskonałość kreatywną na najwyższym poziomie.

W 2020 roku „Ostatni Twój Weekend” otrzymał dwa ołówki D&AD w kategoriach: Media (Use of Press & Outdoor) - Yellow Pencil oraz Integrated (Earned Media) - Wood Pencil. To drugi raz w historii polskiej reklamy, kiedy polska agencja zostaje wyróżniona Żółtym Ołówkiem.

- To nie tylko silna idea, ale skuteczne działanie za nią stojące. To przykład tego, jak mając problem, nie tylko o nim rozmawiać, ale przede wszystkim stawić mu czoła i przeciwdziałać. Kupienie gazety tylko po to, by ją po prostu raz na zawsze zniszczyć i tym samym zwrócić uwagę na sprawę, jest po prostu genialne. - Savita Iyer, VP - Strategy, Lowe Lintas

W 2019 roku „Ostatni Twój Weekend” otrzymał nagrodę w D&AD Impact.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764