logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland walczy o 13 mieczy KTR

  PR 13.11.2020, przeczytano 437 razy

Ogłoszono nominacje w KTR - największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. Prace zgłoszone przez VMLY&R Poland zdobyły aż 13 nominacji. Zwycięzców poznamy już 23 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-poland-walczy-o-13-mieczy-ktr,389158,artykul.html

Nominacje COMMUNICATION:

  • 1/ Video - Online Video: VMLY&R / 2012 | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec
  • 2/ Print & Publishing - Packaging: VMLY&R | Unbox The Strange | adidas | adidas ZX 2K BOOST
  • 3/ Print & Publishing - Mailing: VMLY&R | Unbox The Strange | adidas | adidas ZX 2K BOOST
  • 4/ Integrated Campaigns - Big Idea Campaigns: VMLY&R / 2012 | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec
  • 5/ Branded Content & Entertainment - Filmy do 5 minut: VMLY&R | Na Twoich Zasadach – Seria 4 epizodów | Samsung | Samsung Galaxy Note10
  • 6/ Branded Content & Entertainment - Film series: VMLY&R | Na Twoich Zasadach – Seria 4 epizodów | Samsung | Samsung Galaxy Note10
  • 7/ Branded Content & Entertainment - Use of Talent / Use of Influencer: VMLY&R | Na Twoich Zasadach – Seria 4 epizodów | Samsung | Samsung Galaxy Note10
  • 8/ PR - Corporate & CSR: VMLY&R / 2012 / Hope | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec
  • 9/ Copywriting: VMLY&R | Lidl przemówił ludzkim głosem | Lidl Polska | Wybrane produkty z oferty Lidl Polska

Nominacje COMMUNICATION – społeczne:

  • 10/ Integrated Campaigns - Big Idea Campaigns: VMLY&R | Masterclass Kłamania | SOS Wioski Dziecięce
  • 11/ Branded Content & Entertainment - Use of Talent / Use of Influencer: VMLY&R | Masterclass Kłamania | SOS Wioski Dziecięce

Nominacje DESIGN:

  • 12/ Design in Public Spaces - POS, POP-UP, IN-STORE: VMLY&R | Trash store | adidas | adidas Clean Classics

Nominacje CRAFT AUDIO/VIDEO:

  • 13/ Audio - Use of licensed / Adapted Music: VMLY&R / 2012 / Agencja LIVE | Wielka Zwrotka Ż | Bring it Back x 25 | Grupa Żywiec | Piwo Żywiec

W tegorocznej edycji konkursu o nagrody rywalizowało 1371 zgłoszeń w czterech sekcjach: Communication, Design, Craft i po raz pierwszy – w Technology. Jury nominowało 298 prac.

- W porównaniu do poprzedniej edycji, o 20% wzrosła liczba podmiotów zgłaszających, co świadczy, że konkurs staje się coraz bardziej popularny i poszerza naszą branżę. KTR jest doceniany również przez marketerów, partnerów naszych agencji, których wsparcie i zaangażowanie w tegoroczną edycję nadało jej taką skalę. - Maciej Waligóra, przewodniczący zarządu KTR

  • Wszystkie nominowane prace można zobaczyć TUTAJ

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764