logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland wraz z marką Lay's w kampanii 360 stopni w 34 krajach Europy i Azji

  PR 08.02.2021, przeczytano 322 razy
ilustracja

„Movies taste better with Lay’s" to hasło regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 34 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji. To już czwarta odsłona tej platformy komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-poland-wraz-z-marka-lay-s-w-kampanii-360-stopni-w-34-krajach-europy-i-azji,390116,artykul.html

Idea kreatywna kampanii bazuje na obserwacji, że chipsy ziemniaczane to nie tylko idealne uzupełnienie wrażeń, jakie dostarczają nam seanse filmowe, ale także szansa na zbliżenie z ludźmi dzięki wspaniałym smakom. A ze znajomymi - jak ze smakami - im więcej, tym lepiej!

- Stworzenie komunikacji, która w ramach tej platformy ma już swoją czwartą odsłonę było niewątpliwie sporym wyzwaniem, szczególnie mając na uwadze świetne wyniki poprzednich edycji. Wynieśliśmy ją jednak na kolejny poziom, przy jednoczesnym zachowaniu spójnej strategii marki i mocnym komunikacie ujętym na tyle uniwersalnie, że bez problemu możemy implementować kampanię na 34 rynki, które różni położenie geograficzne, język czy podłoże kulturowe. - Anna Góreczna, group account manager w VMLY&R Poland

W tegorocznym spocie telewizyjnym udowadniamy, że każdy kęs chipsów Lay’s potęguje wrażenia z oglądania filmów w domu. Pojawiający się znajomi głównego bohatera czy elementy kinowe, takie jak profesjonalne głośniki czy wygodne fotele wkomponowane w przestrzeń domową, w której dzieje się akcja, to tylko początek przygód z Lay's rodem z filmu.

Ponownie przy tworzeniu kampanii dla marki współpracowaliśmy z reżyserem Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Serbii we współpracy z domem produkcyjnym Tuna Fish.

Polska:

Rosja:

Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Komunikacja w 34 krajach EER swoim zasięgiem obejmie TV, OOH, materiały POS, digital, e-commerce oraz współpracę z influencerami.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764