logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland wśród najbardziej kreatywnych agencji świata

  PR 03.10.2019, przeczytano 843 razy
ilustracjastrzałka

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions opublikowali coroczny ranking marek i agencji "Global Creativity Report 2019". VMLY&R Poland znalazła się na 20 miejscu listy najbardziej kreatywnych agencji na świecie (10 miejsce wśród agencji z Europy).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-poland-wsrod-najbardziej-kreatywnych-agencji-swiata,384189,artykul.html

Coroczny ranking "Global Creativity Report" powstaje na podstawie liczby zdobytych nagród i nominacji podczas organizowanego w czerwcu festiwalu reklamowego w Cannes. Raport zawiera zestawienie w podziale na kategorie, nagrody, marki, grupy i agencje reklamowe, firmy produkcyjne, regiony, kraje i miasta, ale także prezentuje rankingi dyrektorów kreatywnych czy copywriterów. Raport został rozszerzony w tym roku o część opracowaną przez międzynarodową firmę badawczą i marketingową WARC.'

Agencja Roku 2019

Agencja VMLY&R Poland znalazła się w gronie 20 najbardziej kreatywnych agencji na świecie. Dodatkowo, uplasowała się na 10 pozycji listy najbardziej kreatywnych agencji w Europie:

ilustracjastrzałka

Polska znalazła się na 15 pozycji zestawienie najbardziej kreatywnych regionów świata.

Art Director Roku 2019

Ewelina Wojtyczka i Paweł Szczygieł znaleźli się na liście 10 najlepszych dyrektorów artystycznych na świecie.

ilustracjastrzałka

Dodatkowo, klienci stojący za projektem „Ostatni Twój Weekend” zostali wyróżnieni w rankingach marek. Gazeta.pl zajęła 9 miejsce w Top 10 marek w kategorii Media / Entertainment, Mastercard i BNP Paribas Bank Polska zajęły odpowiednio 6 i 7 miejsce w Top 10 marek w kategorii Consumer Services / Business to Business.

W zestawieniu sieci reklamowych 2019 roku VMLY&R znalazła się na 10 miejscu. A WPP znalazł się w czołówce holdingów reklamowych 2019 roku (trzecia pozycja).

- Nasz raport stanowi globalny punkt odniesienia dla kreatywności i efektywności w branży komunikacji marketingowej. Dodatkowo, opracowanie dostarczone przez naszego partnera - WARC - obok bogatych danych historycznych i rankingów, zawiera dogłębną analizę trendów i zagadnień, które pojawiały się w pokojach jurorów na tegorocznym festiwalu w Cannes. "Global Creativity Report" to niezbędne źródło wiedzy dla społeczności kreatywnej i marketingowej, będące narzędziem dla każdego, kto chce zdobyć przewagę konkurencyjną, uwalniając potencjał twórczy. - Simon Cook, Managing Director, Cannes Lions

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764