logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland z 3 Kreaturami i wyróżnieniem Kreatura X

  PR 06.12.2021, przeczytano 519 razy
ilustracjastrzałka

W Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2021 jury przyznało 21 nagród głównych. Wśród nich znalazły się projekty: "Gdzie są nasze patronki?" realizowany dla Banku BNP Paribas oraz przygotowana we współpracy z agencją Przestrzeń kampania dla marek Decathlon i IKEA – "Lepszy dom sprawdza się w sporcie". Dodatkowo, duet specjalistów z VMLY&R został wyróżniony w kategorii Kreatura X dedykowanej młodym adeptom branży kreatywnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-poland-z-3-kreaturami-i-wyroznieniem-kreatura-x,394020,artykul.html

25 listopada 2021 roku odbyła się gala wręczenia nagród w 25 edycji konkursu Kreatura. Redakcja miesięcznika "Media Marketing Polska" wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2021 roku. Wręczono 21 nagród głównych, a także 25 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną.

Agencja VMLYR& Poland otrzymała 3 statuetki i jedno wyróżnienie.

  • Projekt „Gdzie są nasze patronki?” dla BNP Paribas, obierający za cel zwiększenie liczby kobiet wśród patronów szkół, zwyciężył w kategorii Kampania społeczna/CSR – działania CSR firm i marek
  • Kampania „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” realizowana dla marek IKEA i Decathlon, z humorem zachęcająca odbiorców do podtrzymywania kondycji fizycznej podczas lockdownu, zdobyła statuetki w kategorii specjalnej Marketing w czasie pandemii – projekty marketingowe marek oraz w kategorii Digital – social media
  • Duet młodych specjalistów – Aleksandra Grzegorkiewicz, senior community moderator oraz Szymon Ślęzak, PR & communications specialist, otrzymał wyróżnienie w kategorii Kreatura X za prezentację „Wybierz swoją drogę!” dla marki Skoda

- Poziom prac był wyrównany, ale warto zwrócić uwagę, że po raz kolejny do specjalnej pandemicznej kategorii trafiły naprawdę świetne projekty. To pokazuje ogromny potencjał naszej branży, która dostosowała się do nowych warunków. Miejmy jednak nadzieję, że tę kategorię mieliśmy na konkursie po raz ostatni. - Tomasz Wygnański, redaktor naczelny "Media Marketing Polska”

Tegoroczna edycja konkursu okazała się wyjątkowa przez wzgląd na rekordową liczbę zgłoszeń. Jury pod przewodnictwem Karoliny Witeckiej (co-owner i CEO agencji Cut The Mustard) oceniało 176 prac konkursowych, spośród których wybrano 62 projekty nominowane do statuetki. W tym roku kategorie konkursowe uzupełniono o dwie nowe: Podcasty i Gaming.

Kreatura to ogólnopolski konkurs kreatywny organizowany od 1996 roku przez najstarszy ogólnopolski tytuł branżowy "Media Marketing Polska". Celem konkursu jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej, m.in. agencji reklamowych full service, sieciowych i niesieciowych, agencji marketingu zintegrowanego, BTL oraz interaktywnych, a także domów mediowych, studiów filmowych, fotograficznych i graficznych oraz indywidualnych twórców branży marketingowej (freelancerów).

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy w jury Sabre EMEA Awards
Paweł Bylicki – Prezes Public Dialog oraz Rafał Czechowski – Prezes Imago Public Relations w jury SABRE Awards EMEA 2023. To jeden z największych, międzynarodowych konkursów branży public relations, organizowany przez PRovoke Media.
Jacek Dziura z tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2021/2022
Dziś jeszcze bardziej niż dotychczas priorytetem marek jest pogłębianie relacji z konsumentami i otoczeniem. Jednym ze sposobów dotarcia do nich jest przygotowywanie wartościowych i jakościowych treści, które przyciągną uwagę i będą użyteczne. Tę potrzebę świetnie rozumie szef marketingu i PR firmy technologiczno-doradczej Future Mind, która zapewnia...
Effie dla Credit Agricole za kampanię konta z kartą z ekotworzywa
Kampania promująca Konto dla Ciebie wraz z pierwszą na polskim rynku kartą z ekotworzywa, została nagrodzona brązową statuetką w konkursie marketingowym Effie, który wyróżnia najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W konkursie wzięło udział 289 różnych akcji z rynku.
Saint-Gobain Glass Polska, wiodący producent szkła budowlanego, zaprasza wszystkich architektów, projektantów i studentów, którzy w swoich realizacjach wykorzystują produkty marki, do udziału w konkursie Saint-Gobain Glass Design Award. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace (projekty koncepcyjne lub zrealizowane) w czterech kategoriach do 31 marca 2023 r. poprzez dedykowaną...
Wielkimi krokami zbliża się 3 grudnia - Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami. To ważna data dla ogromnej grupy osób stanowiącej według szacunków nawet 10% polskiego społeczeństwa, a także wszystkich tych, którzy wspierają ich na co dzień. Z tej okazji Fundacja Avalon przygotowała szereg działań mających na celu przybliżać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764