logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów

  PR 17.01.2020, przeczytano 345 razy
ilustracja

„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-poland-z-kampania-dla-marki-lay%E2%80%99s-dla-33-krajow,385358,artykul.html

Idea kreatywna kampanii bazuje na obserwacji, iż chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas seansów filmowych. Ich chrupanie powoduje, że oglądanie filmów w sali kinowej czy domowym zaciszu, wciąga bez reszty, wzmacnia przeżywanie fabuły oraz potęguje wrażenia. Dlatego właśnie najnowszą kampanią „Wkręć się w filmy z Lay’s”, marka zachęca do wspólnego oglądania filmów na dużym i małym ekranie, bo filmy smakują lepiej z Lay’s.

- Największym wyzwaniem w pracy nad kampanią było pogodzenie różnorodności kulturowej 33 krajów regionu w taki sposób, aby komunikat był nie tylko ekscytujący i zrozumiały dla wszystkich odbiorców, ale również brał pod uwagę unikatowe w skali lokalnej zwyczaje, stereotypy i postrzeganie świata, nierzadko wzajemnie sprzeczne na poziomie regionalnym. - Adam Augustynowicz, Senior Account Manager, VMLY&R Poland

Reżyserem spotu był Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Belgradzie.

- Niestandardowe pomysły zaproponowane przez agencję wraz z pasją i zaangażowaniem zespołów Lay’s i VMLY&R Poland przyczyniły się do powstania silnej kampanii, którą rozpoczynamy nasze działania w pierwszy kwartale tego roku. Koordynacja projektu przebiegła sprawnie, w założonym budżecie i na czas. - Veronika Gordok, Senior Marketing Manager, Lay’s EER

Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Komunikacja w 33 krajach EER swoim zasięgiem obejmie TV, OOH, materiały POS, kino, digital, w tym display, programmatic oraz social media.

Rosja

Kazachstan

Gruzja

Polska

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Xylodex gasi katar - kampania Polpharmy od Opus B
Wystartowała kolejna kampania telewizyjna Polpharmy przygotowana przez Opus B.
Aktualizacje oprogramowania Nikon Z 7, Nikon Z 6 oraz Z 50 formatu DX
Firma Nikon ogłosiła publikację wersji 3.00 oprogramowania pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6 oraz wersji 1.10 oprogramowania aparatu bezlusterkowego Z 50 formatu DX. Uaktualnienia oprogramowania wprowadzają szereg udoskonaleń dotychczasowych funkcji, poszerzając możliwości aparatów bezlusterkowych z serii Z.
Konferencja Autodesk Media & Entertainment Day - gry, filmy, reklama
Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day.
Aleksandra Monczak stanęła na czele grupy biznesowej
Aleksandra Monczak, account director w VMLY&R, zarządza teraz nową grupę biznesową. Do jej obowiązków należy obecnie kierowanie pracą zespołu accountów oraz koordynowanie projektów dla klientów z branży technologicznej (Samsung i T-Mobile) oraz lidera rynku żywności dla niemowląt i dzieci - firmy Nutricia.
Enel-med stomatologia uruchamia kampanię reklamową „Coś nie gra w Twoim uśmiechu?”
Marka enel-med stomatologia ruszyła z ogólnopolską kampanią reklamową usług implantologicznych i protetycznych. Za koncepcję i opracowanie kampanii odpowiada Lotna.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764