logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland z kampanią Otrivin Menthol

  PR 09.10.2023, przeczytano 648 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania promująca najnowszy aplikator leku udrożniającego nos Otrivin Menthol firmy Haleon. Kampanii towarzyszy m.in. 90-sekundowy spot przygotowany przez agencję VMLY&R Poland. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-poland-z-kampania-otrivin-menthol,401646,artykul.html

Najnowszy aplikator leku udrożniającego nos Otrivin Menthol firmy Haleon jest zaokrąglony i rozpyla lek w postaci delikatnej mgiełki, w odróżnieniu od tradycyjnego spreju w buteleczce ze szpiczastą końcówką. Nowy sposób aplikowania leku na katar został opracowany po badaniach przeprowadzonych przez Haleon. Wykazały one, że kształt i sposób stosowania spreju zniechęca do używania go aż połowę osób odczuwających dyskomfort spowodowany katarem i niedrożnym nosem.

Przekaz filmu skupia się na porównaniu tradycyjnego spreju z nową mgiełką Otrivin Menthol. Koncept kreatywny opiera się na barwnych skojarzeniach, jakie grupie osób przychodzą na myśl podczas testowania dwóch produktów: spreju i mgiełki.

W pierwszej części filmu bohaterki i bohaterowie obrazowo opowiadają o swoich wrażeniach ze stosowania spreju bądź związanych z tym obawami. Te same osoby w drugiej części mają okazję zapoznać się z nowym sposobem aplikowania Otrivinu i podzielić spostrzeżeniami i skojarzeniami dotyczącymi mgiełki Otrivin.

Film według idei kreatywnej zespołu VMLY&R Poland wyreżyserował Filip Skrońc, a wyprodukowało Tyrka Studio. Kampania promująca nowy aplikator Otrivin Menthol wystartowała w październiku 2023 i obejmie nośniki digital: YT i iVideo. Za zakup mediów odpowiada Publicis Group.

Źródło: VMLY&R Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764