Agencja VMLY&R została wyróżniona tytułem "Efektywność Roku" w dorocznym raporcie Panorama Reklamy. Ukazał się on jako specjalna sekcja styczniowo-lutowego numeru magazynu Press. Agencja VMLY&R Poland jest regularnie nagradzana w plebiscytach branżowych, m.in. w raporcie Panorama Reklamy, w których w ubiegłych latach zdobywała wyróżnienia za Wynik Roku i Skuteczność Roku. Obecność w kolejnej edycji rankingu w gronie najlepszych agencji reklamowych w kraju potwierdza pozycję VMLY&R wśród liderów tego rynku.
VMLY&R Poland otrzymała wyróżnienie Efektywność Roku. W 2022 roku agencja znacznie poszerzyła portfolio usług, co zaowocowało pozyskaniem klientów w Polsce i za granicą, w tym z rynków amerykańskiego, brytyjskiego i australijskiego, a także kontraktów o zasięgu Europy Środkowo-Wschodniej lub większym. Ponadto została uhonorowana ponad 40 nagrodami na najważniejszych festiwalach reklamowych, takich jak Cannes Lions, London International Awards czy Golden Drum.
Uzasadnienie wyróżnienia VMLY&R Poland przez redakcję magazynu "Press"
W 2022 roku agencja skupiła się na wzmacnianiu strategicznych partnerstw z klientami, bazując na integracji kompetencji brand experience i consumer experience. Zespół strategiczno-badawczy poszerzył swoje usługi o connections planning – kompleksową i ustrukturyzowaną metodę mapowania i odpowiadania na ścieżkę zakupową klienta. Dodatkowo udostępnił szerszy zakres kompetencyjny pod szyldem Strategic Studios, w skład którego wchodzą:
- Culture Studio, które mapuje zjawiska i fenomeny kulturowe,
- Research Studio zajmujące się szeroko rozumianym researchem i analizą,
- Brand Studio, które przy udziale Brand Asset Valuator specjalizuje się w wytyczaniu nowych dróg dla marek – ich narracji i działań operacyjnych,
- Experience Studio sprawdzające i dbające o to, by obietnica zawarta w komunikacji znalazła swoje odbicie również w doświadczeniu.
W obszarze technologii VMLY&R Poland rozwija usługi związane z wytwarzaniem oprogramowania mobilnego, oprócz natywnych technologii android i ios, stawiając także technologie hybrydowe. Zespół technologiczny poszerzył także kompetencje w wykorzystywaniu platform opartych o sztuczną inteligencję.
W ramach rozwoju commerce agencja wystandaryzowała usługi zarządzające i optymalizujące pozycje produktów na cyfrowej półce, co przekłada się na zwiększanie ich sprzedaży. Ponadto VMLY&R Poland w 2022 roku poszerzył kompetencje projektowania e-commerce oraz dwukrotnie powiększył zespół wyspecjalizowany w planowaniu i realizacji kampanii influencerskich odpowiadając na rosnące potrzeby Klientów.
Źródło: VMLY&R Poland