logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland z tytułem Efektywność Roku w raporcie Panorama Reklamy 2022

  PR 13.01.2023, przeczytano 862 razy

Agencja VMLY&R została wyróżniona tytułem "Efektywność Roku" w dorocznym raporcie Panorama Reklamy. Ukazał się on jako specjalna sekcja styczniowo-lutowego numeru magazynu Press. Agencja VMLY&R Poland jest regularnie nagradzana w plebiscytach branżowych, m.in. w raporcie Panorama Reklamy, w których w ubiegłych latach zdobywała wyróżnienia za Wynik Roku i Skuteczność Roku. Obecność w kolejnej edycji rankingu w gronie najlepszych agencji reklamowych w kraju potwierdza pozycję VMLY&R wśród liderów tego rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-poland-z-tytulem-efektywnosc-roku-w-raporcie-panorama-reklamy-2022,398619,artykul.html

VMLY&R Poland otrzymała wyróżnienie Efektywność Roku. W 2022 roku agencja znacznie poszerzyła portfolio usług, co zaowocowało pozyskaniem klientów w Polsce i za granicą, w tym z rynków amerykańskiego, brytyjskiego i australijskiego, a także kontraktów o zasięgu Europy Środkowo-Wschodniej lub większym. Ponadto została uhonorowana ponad 40 nagrodami na najważniejszych festiwalach reklamowych, takich jak Cannes Lions, London International Awards czy Golden Drum.

Uzasadnienie wyróżnienia VMLY&R Poland przez redakcję magazynu "Press"

W 2022 roku agencja skupiła się na wzmacnianiu strategicznych partnerstw z klientami, bazując na integracji kompetencji brand experience i consumer experience. Zespół strategiczno-badawczy poszerzył swoje usługi o connections planning – kompleksową i ustrukturyzowaną metodę mapowania i odpowiadania na ścieżkę zakupową klienta. Dodatkowo udostępnił szerszy zakres kompetencyjny pod szyldem Strategic Studios, w skład którego wchodzą:

  • Culture Studio, które mapuje zjawiska i fenomeny kulturowe,
  • Research Studio zajmujące się szeroko rozumianym researchem i analizą,
  • Brand Studio, które przy udziale Brand Asset Valuator specjalizuje się w wytyczaniu nowych dróg dla marek – ich narracji i działań operacyjnych,
  • Experience Studio sprawdzające i dbające o to, by obietnica zawarta w komunikacji znalazła swoje odbicie również w doświadczeniu.

W obszarze technologii VMLY&R Poland rozwija usługi związane z wytwarzaniem oprogramowania mobilnego, oprócz natywnych technologii android i ios, stawiając także technologie hybrydowe. Zespół technologiczny poszerzył także kompetencje w wykorzystywaniu platform opartych o sztuczną inteligencję.

W ramach rozwoju commerce agencja wystandaryzowała usługi zarządzające i optymalizujące pozycje produktów na cyfrowej półce, co przekłada się na zwiększanie ich sprzedaży. Ponadto VMLY&R Poland w 2022 roku poszerzył kompetencje projektowania e-commerce oraz dwukrotnie powiększył zespół wyspecjalizowany w planowaniu i realizacji kampanii influencerskich odpowiadając na rosnące potrzeby Klientów.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764