logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R wśród liderów w badaniu ośrodka Gartner

  PR 20.03.2019, przeczytano 266 razy

Agencja VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz trzeci z rzędu. Gartner docenił agencję za kompletność wizji i umiejętność jej realizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-wsrod-liderow-w-badaniu-osrodka-gartner,381718,artykul.html

Dokonywana przez ośrodek niezależna ocena 20 agencji bierze pod uwagę zarówno obecne, jak i tworzące się dopiero potrzeby rynkowe. W raporcie czytamy: - Poza oceną tego, jak każda z globalnych agencji spełnia bieżące potrzeby marketerów, uwzględniamy również umiejętność stymulacji rozwoju klientów poprzez interpretację trendów rynkowych. Patrzymy także na zdolność dostarczania technologii transformacyjnych i metodologii nastawionych na zaspokajanie przyszłych potrzeb marketerów.

- Jesteśmy niezmiernie dumni z wyróżnienia przyznanego nam przez ośrodek Gartner. Wierzymy, że świadczy ono o kompetencjach agencji VMLY&R w zakresie realizacji zupełnie nowatorskiej wizji łączącego w sobie wiele aspektów doświadczenia konsumenta. W miarę przyspieszania tempa transformacji cyfrowych zamierzamy nadal inwestować w dogłębną znajomość technologii i kreatywność z myślą o szybko zmieniających się potrzebach naszych klientów oraz stymulacji rozwoju. - Jon Cook, globalny CEO VMLY&R

Gartner definiuje Kwadrant Liderów jako agencje, które „mają szeroki zakres głębokich zdolności w obrębie wszystkich kompetencji, zwłaszcza tych związanych z usługami strategicznymi (które obejmują umiejętności z zakresu strategii biznesowych i transformacji działalności cyfrowej). Liderzy wdrażają wszechstronne, skuteczne rozwiązania, które wykorzystują pokaźne inwestycje w kreatywne talenty i technologię w marketingu. Inwestują własne środki na badania i rozwój, aby ustalać kierunek, w jakim rozwijał się będzie rynek. W rezultacie Liderzy to dostawcy, których warto obserwować w procesie nieustannej ewolucji i transformacji marketingu w cyfrowym świecie.

Liderzy prowadzą rentowną działalność bez względu na globalną sytuację gospodarczą. W relacjach z klientami wykraczają daleko poza kampanie marketingowe, często uczestnicząc w przetargach spoza ich głównego sektora (np. zapytania ofertowe z dziedziny doradztwa w zakresie zarządzania, kształtowania produktu czy rozwoju produktu). Liderzy pomagają swoim klientom rozwijać platformy marketingu cyfrowego opracowane pod kątem systemowego wzrostu i skali. Robią to, wykorzystując własne istotne kompetencje i fachową wiedzę z zakresu realizacji programów marketingu cyfrowego w oparciu o dane i ich analizy”.

  • Subskrybenci Gartnera mogą zapoznać się z kompletnym raportem "Magic Quadrant for Global Marketing Agencies" z 14 marca 2019 roku (Jay Wilson, et al.) TUTAJ (dostęp po zalogowaniu).

Źródło: VMLY&R

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764