logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R wśród najlepszych agencji wg „Ad Age” 2020 A-List

  PR 28.04.2020, przeczytano 319 razy

Drugi rok z rzędu sieć VMLY&R została określona mianem "Agency to Watch" w rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Ad Age”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-wsrod-najlepszych-agencji-wg-_ad-age_-2020-a-list,386798,artykul.html

W uzasadnieniu przygotowanym przez Lindsay Rittenhouse, dziennikarkę "Ad Age", czytamy m.in.:

W pierwszym roku działalności pod jednym szyldem jako VMLY&R, agencja pokazała, że może rozwijać się jako doświadczony digitalowy i kreatywny gracz na rynku. Udowodniła, że staje się potężną siłą w branży. Wszystko to w czasie łączenia dwóch wartych 500 milionów dolarów sieci reklamowych: VML i Y&R, które łącznie posiadają 82 biura na sześciu kontynentach. Z kreatywnego punktu widzenia, sieć VMLY&R kontynuowała rozwój zadziornej osobowości marki Wendy's w social media, i nawet pomogła jej w przeniknięciu do gamingu. Dodatkowo, wykupiła pełen seksistowskich treści polski magazyn erotyczny tylko po to, aby go zamknąć, wydając wcześniej jego ostatni numer wypełniony treściami związanymi z kwestiami równościowymi.

Wkrótce poznamy także zwycięzców Ad Age Creativity Award.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764