logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R z dwiema statuetkami Effie Awards 2020

  PR 20.11.2020, przeczytano 404 razy

Jury 21. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Znalazło się wśród nich 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Wśród nagrodzonych znalazły się dwie kampanie zrealizowane przez VMLY&R dla mBank - Roczniki (Srebro) oraz IKEA - Po co mi to? (Brąz).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-z-dwiema-statuetkami-effie-awards-2020,389271,artykul.html

W konkursie nagradzającym kampanie i rozwiązania marketingowe w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe, nagrody otrzymały następujące projekty stworzone przez agencję VMLY&R Poland:

  • SREBRO dla Roczniki - mBank w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE
  • BRĄZ dla Po co mi to? - IKEA w kategoriach RETAIL / KANAŁY SPRZEDAŻY

Dodatkowo, IKEA zajęła 3. miejsca w pierwszym w historii konkursu Rankingu Firm 2020.

Agencja VMLY&R zajęła 8 pozycję w Rankingu Agencji 2020.

Konkurs Effie Awards Poland był w tym roku podzielony na 24 kategorie. Wśród nich nowo utworzona kategoria „React & Sustain”, wymyślona jako odpowiedź na panującą sytuację rynkową. Wszystkie zgłoszone prace oceniło niemalże 150-osobowe jury pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu Żabka Polska.

- Obrady jury Effie Awards 2020 prowadzone były w formule hybrydowej (w ograniczonych liczebnie grupach oraz online), co było dużym wyzwaniem do organizacji dyskusji i spotkań dla blisko 150 ekspertów w dziedzinie marketingu i komunikacji. Mimo tych wyzwań, obrady były inspirujące, a poziom zrealizowanych kampanii bardzo wysoki. Nagrodziliśmy projekty i rozwiązania marketingowe, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe. - Tomasz Suchański, przewodniczący jury Effie Awards 2020, prezes zarządu firmy Żabka Polska

Gala Effie Awards 2020 odbyła się w formule online. Transmisję wręczenia nagród z Nowego Teatru w Warszawie można było obejrzeć na platformie vod.sar.org.pl. Dostęp do wydarzenia po raz pierwszy był bezpłatny, co wzbudziło duże zainteresowanie. Zarejestrowało się około 3 tys. osób.

  • Pełna lista nagrodzonych TUTAJ

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764