logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R z dwiema statuetkami Effie Awards 2020

  PR 20.11.2020, przeczytano 144 razy

Jury 21. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Znalazło się wśród nich 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Wśród nagrodzonych znalazły się dwie kampanie zrealizowane przez VMLY&R dla mBank - Roczniki (Srebro) oraz IKEA - Po co mi to? (Brąz).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-z-dwiema-statuetkami-effie-awards-2020,389271,artykul.html

W konkursie nagradzającym kampanie i rozwiązania marketingowe w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe, nagrody otrzymały następujące projekty stworzone przez agencję VMLY&R Poland:

  • SREBRO dla Roczniki - mBank w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE
  • BRĄZ dla Po co mi to? - IKEA w kategoriach RETAIL / KANAŁY SPRZEDAŻY

Dodatkowo, IKEA zajęła 3. miejsca w pierwszym w historii konkursu Rankingu Firm 2020.

Agencja VMLY&R zajęła 8 pozycję w Rankingu Agencji 2020.

Konkurs Effie Awards Poland był w tym roku podzielony na 24 kategorie. Wśród nich nowo utworzona kategoria „React & Sustain”, wymyślona jako odpowiedź na panującą sytuację rynkową. Wszystkie zgłoszone prace oceniło niemalże 150-osobowe jury pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu Żabka Polska.

- Obrady jury Effie Awards 2020 prowadzone były w formule hybrydowej (w ograniczonych liczebnie grupach oraz online), co było dużym wyzwaniem do organizacji dyskusji i spotkań dla blisko 150 ekspertów w dziedzinie marketingu i komunikacji. Mimo tych wyzwań, obrady były inspirujące, a poziom zrealizowanych kampanii bardzo wysoki. Nagrodziliśmy projekty i rozwiązania marketingowe, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe. - Tomasz Suchański, przewodniczący jury Effie Awards 2020, prezes zarządu firmy Żabka Polska

Gala Effie Awards 2020 odbyła się w formule online. Transmisję wręczenia nagród z Nowego Teatru w Warszawie można było obejrzeć na platformie vod.sar.org.pl. Dostęp do wydarzenia po raz pierwszy był bezpłatny, co wzbudziło duże zainteresowanie. Zarejestrowało się około 3 tys. osób.

  • Pełna lista nagrodzonych TUTAJ

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Młoda projektantka z Poznania zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie
Tegoroczny 25-letni międzynarodowy konkurs na projekt opakowań Model Young Package zaprosił projektantów z całego świata do pracy nad tematem Personal Care. Świeża absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Öykü Aydınhan, zajęła pierwsze miejsce spośród dwustu uczestników
Dwie kampanie Banku BNP Paribas nagrodzone w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020
Dwie kampanie Banku BNP Paribas zdobyły statuetki w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020, organizowanym przez „Media & Marketing Polska”. W kategorii Kampania nagrodzony został projekt „Zmiany klimatu kosztują” mający na celu podnoszenie świadomości ekologicznej. W kategorii Open jury doceniło kampanię „Wygramy”, w której bank...
Kampanie Banku Pekao nagrodzone w konkursie Kreatura 2020
Bank Pekao S.A. może pochwalić się niestandardową i kreatywną komunikacją marketingową, również w czasie pandemii. W konkursie Kreatura 2020 otrzymał wyróżnienie w kategorii Marketing w czasie pandemii i nagrodę specjalną za spot “Uziemiony” z mistrzem świata w szybownictwie, Sebastianem Kawą. Jury wyróżniło także komunikację PeoPay KIDS w...
Agencja MADOGZ otrzymała Złoty Miecz KTR w kategorii "Web & digital content" za cykl animowanych ilustracji do felietonów Łukasza Orbitowskiego publikowanych na platformie Papaya.Rocks.
Gala konkursu Projekt Roku 2019/2020
W sobotę 28.11.2020 odbędzie się gala tegorocznej edycji Projektu Roku – konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764