logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R z kampanią launchującą HBO Max w Europie Środkowo-Wschodniej

  PR 22.04.2022, przeczytano 345 razy

HBO Max, platforma streamingowa oferująca użytkownikom produkcje Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network, Max Original oraz wiele innych filmów i seriali, jest już dostępna w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja VMLY&R współtworzyła kampanię towarzyszącą debiutowi HBO Max, która obejmuje aż dziewięć europejskich rynków: polski, portugalski, bułgarski, węgierski, czeski, słowacki, rumuński, serbski i chorwacki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-z-kampania-launchujaca-hbo-max-w-europie-srodkowo-wschodniej,395599,artykul.html

Nowa platforma SVOD zastępuje tym samym HBO GO. HBO Max oferuje m.in. produkcje pod marką Max Originals, znane i kultowe seriale HBO, produkcje Cartoon Network oraz filmy Warner Bros. 45 dni po kinowej premierze.

Polskiemu debiutowi HBO Max towarzyszy prowadzona na szeroką skalę ogólnopolska kampania reklamowa. VMLY&R przygotował dedykowane działania outdoor (OOH oraz DOOH), w tym także murale i transport publiczny, nośniki non-standard oraz Internet.

Współautorem kampanii obejmującej dziewięć rynków (Polskę, Portugalię, Bułgarię, Węgry, Czechy, Słowację, Rumunię, Serbię i Chorwację) jest agencja VMLY&R, która dodatkowo wraz z polskim działem kreacji HBO Polska odpowiada za lokalizację kampanii w naszym kraju.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764