logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R z nominacjami w IAB Mixx Awards

  PR 14.11.2023, przeczytano 240 razy

Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex otrzymała dwie nominacje w konkursie IAB MIXX Awards 2023. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-z-nominacjami-w-iab-mixx-awards,402071,artykul.html

Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex otrzymała nominacje w kategoriach: INNOVATION SOLUTION oraz OFFLINE DIGITIZING. Kampania została zgłoszona do IAB MIXX Awards przez VMLY&R i OMD Group

Gala rozdania nagród odbędzie się 5 grudnia w The Westin Warsaw Hotel w Warszawie. 

Zobacz wszystkich nominowanych: https://mixx-awards.pl/nominacje-2023/

Kampania The Art of Sex Ed otrzymała w tym roku Brąz na festiwalu Cannes Lions oraz cztery miecze KTR. Otrzymała także trzy nominacje w Innovation Awards - laureatów w tym konkursie poznamy 23 listopada.  

Źródło: VMLY&R

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764