Jury 22. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Wśród 58 nagród znalazło się 27 statuetek brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Kampanie zrealizowane przez VMLY&R otrzymały 3 srebrne i 3 brązowe statuetki.
W konkursie nagradzającym kampanie i rozwiązania marketingowe w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe, nagrody otrzymały następujące projekty stworzone przez agencję VMLY&R Poland:
- SREBRO dla Bank zmieniającego się świata - Bank BNP Paribas w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE
- SREBRO dla Impreza to stan umysłu - Desperados w kategorii NAPOJE ALKOHOLOWE
- SREBRO dla Kuchnie bez filozofowania - IKEA w kategorii RETAIL/KANAŁY SPRZEDAŻY
- BRĄZ dla Czy można już płacić kartą? - Program Polska Bezgotówkowa w kategorii BUSINESS-TO-BUSINESS (B2B)
- BRĄZ dla Premiera elektrycznej Mazdy MX-30 - Mazda w kategorii MOTORYZACJA
- BRĄZ dla Wspieramy Przedsiębiorców - Program Polska Bezgotówkowa w kategorii REACT & DEFEND
Agencja VMLY&R zajęła 4 pozycję w Rankingu Agencji 2021.
Konkurs Effie Awards Poland jest w tym roku podzielony na 24 kategorie. Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji jury przyznało w kategorii React & Defend. Wszystkie zgłoszone prace oceniło 170-osobowe jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel .
- Jak co roku, wybór najlepszych projektów był nie lada wyzwaniem. Jestem również pod wrażeniem zgłoszeń do stosunkowo nowej kategorii Marketing & Business Solutions. Bardzo się cieszę, że kilka lat temu konkurs Effie objął też inne sposoby odpowiadania na wyzwania biznesowe niż te wyłącznie komunikacyjne. Aby sprostać trudnościom i móc się rozwijać, firmy potrzebują transformacji, przełomowych innowacji i długofalowej strategii. W tej kategorii nagradzamy i wyróżniamy właśnie tego typu projekty. - Maciej Herman, przewodniczący jury Effie Awards 2021, dyrektor zarządzający firmy Wedel
Źródło: VMLY&R Poland