logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R z tytułem Advertising Network of the Year 2020

  PR 23.02.2021, przeczytano 318 razy

W miniony czwartek podczas wirtualnej gali redakcja "Campaign USA" wyróżniła działającą w 85 miastach na świecie agencję VMLY&R tytułem "Advertising Network of the Year 2020".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-z-tytulem-advertising-network-of-the-year-2020,390324,artykul.html

Nagrody przyznawane przez "Campaign USA" są wyrazem uznania dla kreatywnych, strategicznych i biznesowych dokonań m.in. w agencjach kreatywnych, mediowych, digitalowych oraz public relations. Co roku uhonorowane zostają także osoby zarządzające tymi podmiotami.

Przy ocenie firm z branży komunikacji marketingowej brano pod uwagę m.in. ich wyniki finansowe, realizowane w ostatnim roku projekty, poziom relacji z kluczowymi klientami czy kulturę organizacyjną.

Za tym, że tytuł "Advertising Network of the Year 2020" przypadł VMLY&R, stoją twarde dane. Blisko 5% wzrost przychodów rok do roku w Ameryce Północnej czy skala działalności - poziom zatrudnienia w VMLY&R wynosi obecnie 12 tysięcy pracowników w 85 biurach na całym świecie (w 2020 roku do agencji dołączyło bliko 5000 nowych pracowników).

Same liczby nie prezentują jednak pełnego obrazu. W uzasadnieniu przygotowanym przez redakcję "Campaign USA", czytamy m.in.:

Wiodąca rola VMLY&R w branży komunikacji marketingowej wynika także z najwyższej jakości usług customer experience świadczonych przez agencję. A te nabrały nowego znaczenia w czasie pandemii, kiedy klienci zwrócili się do agencji z prośbą o rozwiązania, które pozwolą im utrzymać zaangażowanie swoich konsumentów.

Odbierając nagrodę w imieniu agencji, Jon Cook, powiedział:

- Czuję ogromną radość z indywidualnej nagrody dla VMLY&R, ale przede wszystkim jestem dumny z tego, jak cała nasza branża poradziła sobie w wyjątkowo trudnym pod wieloma względami 2020 roku. Wiele branż upadło, jednak nasza wspólnym wysiłkiem przetrwała ten trudny czas. - Jon Cook, Global CEO VMLY&R

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764