W miniony czwartek podczas wirtualnej gali redakcja "Campaign USA" wyróżniła działającą w 85 miastach na świecie agencję VMLY&R tytułem "Advertising Network of the Year 2020".
Nagrody przyznawane przez "Campaign USA" są wyrazem uznania dla kreatywnych, strategicznych i biznesowych dokonań m.in. w agencjach kreatywnych, mediowych, digitalowych oraz public relations. Co roku uhonorowane zostają także osoby zarządzające tymi podmiotami.
Przy ocenie firm z branży komunikacji marketingowej brano pod uwagę m.in. ich wyniki finansowe, realizowane w ostatnim roku projekty, poziom relacji z kluczowymi klientami czy kulturę organizacyjną.
Za tym, że tytuł "Advertising Network of the Year 2020" przypadł VMLY&R, stoją twarde dane. Blisko 5% wzrost przychodów rok do roku w Ameryce Północnej czy skala działalności - poziom zatrudnienia w VMLY&R wynosi obecnie 12 tysięcy pracowników w 85 biurach na całym świecie (w 2020 roku do agencji dołączyło bliko 5000 nowych pracowników).
Same liczby nie prezentują jednak pełnego obrazu. W uzasadnieniu przygotowanym przez redakcję "Campaign USA", czytamy m.in.:
Wiodąca rola VMLY&R w branży komunikacji marketingowej wynika także z najwyższej jakości usług customer experience świadczonych przez agencję. A te nabrały nowego znaczenia w czasie pandemii, kiedy klienci zwrócili się do agencji z prośbą o rozwiązania, które pozwolą im utrzymać zaangażowanie swoich konsumentów.
Odbierając nagrodę w imieniu agencji, Jon Cook, powiedział:
- Czuję ogromną radość z indywidualnej nagrody dla VMLY&R, ale przede wszystkim jestem dumny z tego, jak cała nasza branża poradziła sobie w wyjątkowo trudnym pod wieloma względami 2020 roku. Wiele branż upadło, jednak nasza wspólnym wysiłkiem przetrwała ten trudny czas. - Jon Cook, Global CEO VMLY&R
Źródło: VMLY&R Poland