logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R z tytułem Creative Network of the Year 2020

  PR 14.05.2021, przeczytano 197 razy

W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-z-tytulem-creative-network-of-the-year-2020,391469,artykul.html

W uzasadnieniu redakcji czytamy m.in.:

W 2020 roku do agencji dołączyło prawie 5 tys. nowych pracowników, a globalne zatrudnienie sięgnęło poziomu niemal 12 tys. specjalistów w 85 lokalizacjach na całym świecie. VMLY&R zdobył również nowych kluczowych klientów, skupił się na rozwoju talentów oraz poszerzaniu zasięgu geograficznego i portfolio oferowanych usług poprzez szereg inicjatyw. Wśród nich było m.in. powołanie VMLY&Rx zajmującej się globalnie obsługą firm farmaceutycznych, które badają i opracowują przełomowe terapie. Firma skupiła się również na swoim pozycjonowaniu „Creating Connected Brands”, opierając swoją wyróżnialność na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z bardzo silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, w celu zwiększania wartości dla swoich partnerów-klientów.

Nagrody przyznawane przez "Campaign" są wyrazem uznania dla kreatywnych, strategicznych i biznesowych dokonań lokalnych, regionalnych i globalnych agencji kreatywnych, mediowych czy komunikacyjnych działających w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764