logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience

  PR 02.06.2020, przeczytano 1384 razy
ilustracja

Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/voice-contact-center-wspolpracuje-z-allegro-w-obszarze-customer-experience,387261,artykul.html

- Voice Contact Center, dzięki unikalnym kompetencjom i doświadczeniu, jest skutecznym partnerem dla firm, które stawiają na najwyższą jakość obsługi klienta. Osiągamy bardzo dobre wyniki, dzięki pracy zespołów projektowych zorientowanych na klienta. Kluczem do sukcesu jest dbałość o najmniejsze szczegóły, implementowanie niecodziennych rozwiązań i ciągłe rozwijanie naszych kompetencji – powiedziała Ewa Depta, członek Zarządu Voice Contact Center.

- Wysoka jakość obsługi zapewniająca doskonałe doświadczenie klienta jest zauważalnym światowym trendem i z pewnością będzie zyskiwać na znaczeniu. Również w działaniach prowadzonych przez Voice Contact Center, jest ona jednym, z najważniejszych standardów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi i satysfakcji klienta nie tylko poprawia jego doświadczenie i opinię o firmie czy produkcie, ale wpływa też na lojalność i przywiązanie do marki. Weryfikacja utrzymania oczekiwanego standardu poza szeregiem działań wewnętrznych jest realizowana poprzez obiektywną ocenę, pobieraną bezpośrednio od klientów, w krótkich ankietach badających wskaźniki takie jak CSat (satysfakcja z obsługi), NPS (skłonności do polecenia firmy/usługi) czy CES (wysiłek włożony w załatwienie sprawy). W VCC pracujemy z tymi wskaźnikami coraz częściej, przede wszystkim przy projektach związanych z eCommerce i nowymi technologiami, nie zapominamy jednak o systemowych KPI i ocenach jakościowych przyznawanych przez liderów i trenerów w zespołach contact center. – powiedziała Ewa Czarnecka, prezes Zarządu Voice Contact Center

W ramach współpracy z Allegro, w obszarze customer experience, Voice Contact Center obsługuje korespondencję e-mail i komunikację za pośrednictwem chat. Centralnym punktem strategii Allegro jest klient - nastawienie na jego potrzeby i zadowolenie z obsługi. Aby sprostać wysokim wymaganiom w tym zakresie, zespoły projektowe spędziły setki godzin na szkoleniach. Stałe wsparcie ze strony przedstawicieli Allegro, regularna kalibracja i ścisła codzienna współpraca obu firm pozwalają spełniać wysokie oczekiwania Allegro oraz zapewnić klientom docelowym najwyższą jakość obsługi.

Allegro to kolejny Klient Voice Contact Center z branży eCommerce. Spółka prowadzi obecnie ponad 50 biur obsługi, a procesy realizowane dla branży eCommerce w 2020 r. mają stanowić kilkadziesiąt procent przychodów z działalności firmy.

Źródło: Voice Contact Center

www.voicecc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764