logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience

  PR 02.06.2020, przeczytano 723 razy
ilustracja

Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/voice-contact-center-wspolpracuje-z-allegro-w-obszarze-customer-experience,387261,artykul.html

- Voice Contact Center, dzięki unikalnym kompetencjom i doświadczeniu, jest skutecznym partnerem dla firm, które stawiają na najwyższą jakość obsługi klienta. Osiągamy bardzo dobre wyniki, dzięki pracy zespołów projektowych zorientowanych na klienta. Kluczem do sukcesu jest dbałość o najmniejsze szczegóły, implementowanie niecodziennych rozwiązań i ciągłe rozwijanie naszych kompetencji – powiedziała Ewa Depta, członek Zarządu Voice Contact Center.

- Wysoka jakość obsługi zapewniająca doskonałe doświadczenie klienta jest zauważalnym światowym trendem i z pewnością będzie zyskiwać na znaczeniu. Również w działaniach prowadzonych przez Voice Contact Center, jest ona jednym, z najważniejszych standardów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi i satysfakcji klienta nie tylko poprawia jego doświadczenie i opinię o firmie czy produkcie, ale wpływa też na lojalność i przywiązanie do marki. Weryfikacja utrzymania oczekiwanego standardu poza szeregiem działań wewnętrznych jest realizowana poprzez obiektywną ocenę, pobieraną bezpośrednio od klientów, w krótkich ankietach badających wskaźniki takie jak CSat (satysfakcja z obsługi), NPS (skłonności do polecenia firmy/usługi) czy CES (wysiłek włożony w załatwienie sprawy). W VCC pracujemy z tymi wskaźnikami coraz częściej, przede wszystkim przy projektach związanych z eCommerce i nowymi technologiami, nie zapominamy jednak o systemowych KPI i ocenach jakościowych przyznawanych przez liderów i trenerów w zespołach contact center. – powiedziała Ewa Czarnecka, prezes Zarządu Voice Contact Center

W ramach współpracy z Allegro, w obszarze customer experience, Voice Contact Center obsługuje korespondencję e-mail i komunikację za pośrednictwem chat. Centralnym punktem strategii Allegro jest klient - nastawienie na jego potrzeby i zadowolenie z obsługi. Aby sprostać wysokim wymaganiom w tym zakresie, zespoły projektowe spędziły setki godzin na szkoleniach. Stałe wsparcie ze strony przedstawicieli Allegro, regularna kalibracja i ścisła codzienna współpraca obu firm pozwalają spełniać wysokie oczekiwania Allegro oraz zapewnić klientom docelowym najwyższą jakość obsługi.

Allegro to kolejny Klient Voice Contact Center z branży eCommerce. Spółka prowadzi obecnie ponad 50 biur obsługi, a procesy realizowane dla branży eCommerce w 2020 r. mają stanowić kilkadziesiąt procent przychodów z działalności firmy.

Źródło: Voice Contact Center

www.voicecc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny od Nekk
Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy...
Pandemia wywarła ogromny wpływ na globalne łańcuchy dostaw. Doprowadziło to między innymi do poważnych zmian w funkcjonowaniu sektora logistycznego, a same firmy przekonały się, jak ważne jest wsparcie technologii dla usprawnienia i efektywnego zarządzania przepływem towarów. W odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe Lexmark przedstawił rozwiązania technologiczne,...
Słoneczna kampania marki Iwostin
Zespół Opus B przygotował kampanię digital, promującą kosmetyki Iwostin Solecrin.
PZU pamięta o bohaterach Powstania Warszawskiego
1 sierpnia na budynku centrali PZU u zbiegu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie rozbłyśnie powstańcza kotwica. W ten sposób ubezpieczyciel złoży hołd uczestnikom Powstania Warszawskiego. Iluminacja będzie widoczna każdej nocy do 8 sierpnia. Jako mecenas Muzeum Powstania Warszawskiego PZU włączył się także w inne wydarzenia upamiętniające 77. rocznicę...
Książęce IPA zdobywa mury
Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764