logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Voice Impact Award z wydłużonym terminem zgłoszeń

   17.04.2025, przeczytano 668 razy
ilustracja

Ważne tematy, które pokazują przełamywanie barier, wymagają szczególnej analizy i refleksji. Dlatego wspólnie z jury i partnerami ogólnopolskiego konkursu grantowego Voice Impact Award, już w pierwszych dniach po jego ogłoszeniu, zdecydowaliśmy się na wydłużenie terminu zgłoszeń. Wszystko po to, by dać uczestnikom więcej przestrzeni na dopracowanie materiałów, które realnie mogą wpłynąć na naszą rzeczywistość. W związku z tym termin zgłoszeń zostaje wydłużony do 30 czerwca. Zaś zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się we wrześniu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/voice-impact-award-z-wydluzonym-terminem-zgloszen,408465,artykul.html

W T-Mobile zdajemy sobie sprawę, że ważne zmiany wymagają czasu – polaryzacja polskiego społeczeństwa i burzenie barier to tematy, nad którymi trzeba szczególnie się pochylić i skupić przy analizie kontekstu, znalezieniu nowej perspektywy i opracowaniu tematu. Wierzymy, że tylko wtedy powstaną rzetelne materiały, które realnie będą miały wpływ społeczny. Chcemy stworzyć uczestnikom komfortowe warunki do pogłębionej pracy nad sprawami, które wymagają wrażliwości i refleksji.

Od początku naszym priorytetem w konkursie Voice Impact Award jest jakość przesyłanych zgłoszeń. Wydłużenie terminu to wyraz zaufania do uczestników – zarówno tych, którzy już pracują nad swoimi tekstami i chcą je dopracować, jak i tych, którzy potrzebują dodatkowego czasu, by stworzyć coś naprawdę wartościowego. To także szansa dla nowych uczestników, którzy dowiedzieli się o konkursie z opóźnieniem, dzięki czemu będą mogli również przesłać swoje zgłoszenia. Wszyscy będą mieli na to odpowiednio dużo czasu, bowiem termin wydłużony został do 30 czerwca.

Realny wpływ, realne nagrody

Aby wziąć udział w Voice Impact Award, należy napisać nowy tekst – reportaż, artykuł newsowy, wywiad lub felieton, który pokazuje przykłady przełamywania barier społecznych, kulturowych, technologicznych lub komunikacyjnych. To nie muszą być globalne wyzwania – wystarczy opisanie niezauważonego wcześniej zjawiska lub przedstawienie nowego spojrzenia na dobrze znany problem. Tematem prac mogą być konkretne inicjatywy, rozwiązania, osoby, organizacje lub innowacyjne projekty, które realnie zmieniają naszą rzeczywistość. 

Przypominamy, że do zdobycia są atrakcyjne nagrody finansowe i rzeczowe o łącznej wartości ponad 80 tys. zł, jak również szansa na szeroką ekspozycję w prestiżowych, ogólnopolskich mediach, bowiem zwycięskie prace zostaną opublikowane i wypromowane w mediach partnerujących konkursowi (Dziennik Gazeta Prawna, Forbes, Gazeta Wyborcza, Newsweek, Onet.pl, Polityka, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Wirtualnapolska.pl i XYZ.pl). Przewidziane są też nagrody rzeczowe dla studentów – autorzy trzech najlepszych prac otrzymają „zestawy startowe dziennikarza”, na które składają się iPad Pro 11 cali, Wi Fi + Cellular, 256 GB oraz roczna subskrypcja Perplexity Pro.

  • Więcej informacji o konkursie oraz formularz zgłoszeniowy i regulamin dostępne są na stronie voiceimpactaward.pl/

Źródło: T-Mobile Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klinika Optegra: konkurs na projekt ściany
Wystartował specjalny konkurs dla artystów, ilustratorów, grafików i twórców sztuki wizualnej. Klinika Okulistyki Optegra Warszawa Centrum zaprasza do zaprojektowania niebanalnej, interaktywnej instalacji artystycznej, która stanie się integralną częścią wnętrza kliniki. Organizatorzy konkursu poszukują oryginalnych koncepcji, które w kreatywny sposób połączą estetykę z...
Bank Pekao S.A. został laureatem prestiżowej nagrody digitalowej Performance Marketing Diamonds EU 2025 w kategorii „The Most Effective Sales Campaign” za internetową kampanię performance Konta Przekorzystnego.
DesignEuropa Awards 2025: sześciu finalistów, w tym z Polski
Sześć wybitnych europejskich projektów zakwalifikowało się do finału konkursu. Holenderska projektantka Hella Jongerius zdobywa Nagrodę za Całokształt Osiągnięć za swój wizjonerski wkład we współczesne wzornictwo. Jeden z nominowanych projektów pochodzi z Polski. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23.09
McCANN Poland z głównymi nagrodami festiwalu The One Show
McCANN Polska zdobyła łącznie 11 nagród na prestiżowym festiwalu The One Show 2025 za kampanie „Room for Everyone” i „Where to Settle” zrealizowane dla Mastercard. Wśród wyróżnień znalazły się 2 złote, 3 srebrne i 4 brązowe statuetki Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit – to potwierdzenie światowego poziomu kreatywności McCANN...
Bluerank z nagrodami na European Search Awards i Performance Marketing Diamonds
Za nami uroczyste gale European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds, prestiżowych konkursów branżowych, które honorują projekty z obszarów Search, Performance Marketingu, Content Marketingu, innowacyjnych rozwiązań AI oraz kreatywnych kampanii digitalowych. Bluerank, we współpracy ze swoimi Partnerami, został w tym roku uhonorowany łącznie pięcioma statuetkami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764