logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Voigtlander Super Nokton 29 mm f/0,8

  PR 17.11.2020, przeczytano 734 razy
ilustracjastrzałka

Voigtlander Super Nokton 29 mm f/0,8 to obecnie najjaśniejszy, seryjnie produkowany obiektyw na świecie. Obiektyw wyposażony został w mocowanie Micro 4/3 i dostosowany jest do współpracy z matrycami elektronicznymi o wysokich rozdzielczościach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/voigtlander-super-nokton-29-mm-f-0%2C8,389205,artykul.html

Zaawansowana konstrukcja optyczna wykorzystuje takie technologie jak pływające grupy soczewek, czy soczewki asferyczne szlifowane w wysokich temperaturach, aby zapewnić najwyższą jakość obrazu od samego środka, aż do krawędzi kadru. Wisienką na torcie jest bokeh uzyskiwany przy szeroko otwartej przysłonie. Biorąc pod uwagę nieprawdopodobną jasność, nowy Super Nokton 29 mm jest kompaktowy i lekki.

Voigtlander Super Nokton 29 mm f/0,8 poszerza ofertę super-jasnych obiektywów dedykowaną systemowi MFT, zachowując spójną kolorystykę i charakter obrazowania. System Selective Apeture Control z pewnością zadowoli filmowców, pozwalając na skokową lub płynną zmianę wartości przysłony.

Główne atuty

  • jasność wynosząca f/0,8
  • pokrycie obrazem matrycy aparatu systemu MFT
  • ogniskowa 29 mm będąca odpowiednikiem kultowych 58 mm dla pełnej klatki
  • skorygowany, zapewniający najwyższą jakość obrazu układ optyczny wykorzystujący elementy asferyczne
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • płynna lub skokowa regulacja otworu przysłony
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • minimalna odległość ostrzenia wynosząca 37 cm
  • dwunastolistkowa przysłona zapewniająca przepiękne rozmycia nieostrości

Super Nokton 29 mm f/0,8 do Micro 4/3

  • Mocowanie: Micro 4/3
  • Ogniskowa: 29 mm
  • Przysłona minimalna: f/0,8
  • Przysłona maksymalna: f/16
  • Konstrukcja: 11 elementów w 7 grupach
  • Kąt widzenia: 42,75o
  • Liczba listków przysłony: 12
  • Minimalna odległość ostrzenia: 0,37 m
  • Maksymalne odwzorowanie: 1:10
  • Wymiary (średnica x długość): 72,3 mm x 88,8 mm
  • Średnica filtra: 62 mm
  • Waga: 703 g
  • Regulacja przysłony: manualna ze skokiem 1/3 EV lub płynna

Źródło: FOXFOTO

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764