logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen - fani marki w kampanii reklamowej

  PR 08.07.2021, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Volkswagen zaangażował fanów marki do kampanii reklamowej. W ramach akcji „Rozgość się – jesteś u siebie!”, przygotowano dziesięć materiałów wideo, które pokazują usługi Autoryzowanego Serwisu Volkswagena od kuchni oraz oryginalne akcesoria marki widziane oczami fanów brandu. Filmy odpowiadają również na najważniejsze dla kierowców pytania dotyczące bezawaryjnej eksploatacji samochodów. Projekt jest realizowany przez zespół obsługi posprzedażnej marki Volkswagen Samochody Osobowe we współpracy z agencją Riverwood.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen---fani-marki-w-kampanii-reklamowej,392199,artykul.html

Celem kampanii jest ukazanie roli regularnego serwisowania samochodu dla bezawaryjnej jazdy oraz praktycznym zapoznaniem użytkowników z akcesoriami, które ułatwiają podróże codzienne lub wakacyjne. Do udziału zostali zaproszeni fani marki Volkswagen. To małżeństwo reportażystów ślubnych – Iwona i Tomek Szulżyccy wraz ze swoją córką Jagienką oraz Mistrzyni Polski Baristów – Natalia Kwiatkowska. Na planie bohaterowie zyskali merytoryczne wsparcie od wieloletniego mechanika w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena – Sebastiana Zająca, trenera produktowego – Maurycego Kośmickiego oraz instruktora doskonalenia techniki jazdy – Michała Włodarczaka.

W pierwszym etapie projektu powstało dziesięć zrealizowanych przez fanów filmów. Dwa z nich przedstawiają bohaterów od prywatnej strony i ich codzienne życie z Volkswagenem. Trzy kolejne zabierają widza do Autoryzowanego Serwisu Volkswagena – wyjaśniają, jak wyglądają usługi serwisowe w praktyce oraz edukują, w jaki sposób przedłużyć żywotność samochodu, dzięki trosce i uważności na niepokojące sygnały. Pozostałych pięć jest związanych z Oryginalnymi akcesoriami Volkswagen® i wrażeniami fanów z ich użytkowania.

Robert Privara – Kierownik ds. Zarządzania Produktem Posprzedażnym Volkswagen:- Bardzo zależało nam na autentyczności, którą do produkcji wprowadza zaangażowanie faktycznych użytkowników naszych samochodów. Tworząc dla nich platformę do wypowiedzi, mogliśmy nie tylko odpowiedzieć na intrygujące ich pytania, ale także dostarczyć wielu innym entuzjastom marki Volkswagen realne i merytoryczne wsparcie w interesujących ich tematach.

Tomasz Gęstwicki – Head of UX and Strategy w agencji Riverwood: - Oddaliśmy głos fanom w dwojaki sposób. Z jednej strony możemy poznać ich autentyczne opinie i recenzje, z drugiej zostali zaangażowani bezpośrednio w produkcję samego wideo. Iwona i Tomek Szulżyccy stanęli częściowo po drugiej stronie kamery. Praca nad powstawaniem filmów była w dużej mierze improwizowana. Zrezygnowaliśmy z profesjonalnego zespołu filmowego i szczegółowego planowania ujęć czy scenografii.  To sprawiło, że recenzje produktów i relacje wizyt w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena są szczere, mają naturalny charakter, dzięki czemu stanowią realną wartość dla odbiorców.

Kampania pod hasłem „Rozgość się – jesteś u siebie!” zostanie uzupełniona o kolejne odcinki przybliżające widzom usługi serwisowe, których wykonanie mogą zlecać w Autoryzowanych Serwisach Volkswagena.

Źródło: Volkswagen

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764