logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen Bank Polska z kampanią dla lokaty biznesowej

  PR 06.09.2018, przeczytano 559 razy

Działania promocyjne dedykowane są Lokacie Max Biznes 2,5% na Nowe Środki. Kampania obejmuje m.in. social media oraz wybrane portale i potrwa od pierwszego tygodnia września do początku grudnia 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen-bank-polska-z-kampania-dla-lokaty-biznesowej,37802,artykul.html

Kompleksową strategię, media plan kampanii oraz kreację przygotowała agencja Public Dialog, która również  nadzoruje implementację i przebieg wszystkich działań. Będą one prowadzone na Facebooku, w tym na profilu Volkswagen Financial Services oraz na stronach dedykowanych biznesowi i finansom Grupy Wirtualna Polska, Bonnier Business Polska, a także Comperia.pl. Kampania obejmuje działania w modelu CPC oraz odsłonowym i uzupełniona będzie współpracą z wybranym influencerem.

- Zdecydowaliśmy się na tak szeroko zakrojoną kampanię, gdyż nasza lokata jest najlepszą na rynku w tej kategorii. W działaniach promocyjnych wykorzystamy narzędzia, które umożliwiają dotarcie do osób aktywnych biznesowo. Jednocześnie chcemy wzmocnić świadomość marki Volkswagen Bank, który oferuje wiele narzędzi finansowych pomocnych w rozwijaniu firm, nawet najmniejszych. – mówi Paweł Trzeciak, kierownik działu z Departament Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta

Agencja Public Dialog prowadzi od lutego 2016 roku kompleksowe działania komunikacyjne dla marki Volkswagen Financial Services, pod którą w Polsce działa m.in. Volkswagen Bank Polska S.A.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764