Działania promocyjne dedykowane są Lokacie Max Biznes 2,5% na Nowe Środki. Kampania obejmuje m.in. social media oraz wybrane portale i potrwa od pierwszego tygodnia września do początku grudnia 2018 roku.
Kompleksową strategię, media plan kampanii oraz kreację przygotowała agencja Public Dialog, która również nadzoruje implementację i przebieg wszystkich działań. Będą one prowadzone na Facebooku, w tym na profilu Volkswagen Financial Services oraz na stronach dedykowanych biznesowi i finansom Grupy Wirtualna Polska, Bonnier Business Polska, a także Comperia.pl. Kampania obejmuje działania w modelu CPC oraz odsłonowym i uzupełniona będzie współpracą z wybranym influencerem.
- Zdecydowaliśmy się na tak szeroko zakrojoną kampanię, gdyż nasza lokata jest najlepszą na rynku w tej kategorii. W działaniach promocyjnych wykorzystamy narzędzia, które umożliwiają dotarcie do osób aktywnych biznesowo. Jednocześnie chcemy wzmocnić świadomość marki Volkswagen Bank, który oferuje wiele narzędzi finansowych pomocnych w rozwijaniu firm, nawet najmniejszych. – mówi Paweł Trzeciak, kierownik działu z Departament Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta
Agencja Public Dialog prowadzi od lutego 2016 roku kompleksowe działania komunikacyjne dla marki Volkswagen Financial Services, pod którą w Polsce działa m.in. Volkswagen Bank Polska S.A.
Źródło: Public Dialog