logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen Financial Services postawił na Dfusion Communication

  PR 19.01.2022, przeczytano 250 razy

Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen-financial-services-postawil-na-dfusion-communication,394447,artykul.html

Do zadań dfusion communication należy doradztwo strategiczne, bieżąca obsługa komunikacyjna i prowadzenie biura prasowego. Agencja odpowiada również za pozycjonowanie ekspertów VW FS w Polsce.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z dfusion communication, ponieważ zależało nam, aby wybrana agencja miała doświadczenie w sektorze nowych technologii i mobilności. Volkswagen Financial Services to firma, która w dynamiczny sposób dostosowuje się do potrzeb współczesnego klienta, oferując cyfrowe doświadczenie sprzedaży oraz – poprzez usługi finansowe – wiodąc prym w rozwoju elektromobilności. Jako międzynarodowy ekspert rozumiemy globalne trendy w zakresie finansowania i użytkowania pojazdów i rozpoznajemy lokalne warunki rozwoju gospodarki oraz przyzwyczajeń konsumentów – mówi Dariusz Brodnicki, Dyrektor Departamentu Marketingu & Brand Managementu w Volkswagen Financial Services.

– Jesteśmy dumni, że nasza firma stanie się aktywnym uczestnikiem dalszego rozwoju historii Volkswagen Financial Services w Polsce. Celem, jaki sobie obraliśmy na 2022 rok, jest zwiększenie świadomości na temat roli VW FS w świecie nowoczesnych i zwinnych finansów oraz w procesie transformacji polskiej mobilności. Zależy nam, aby w komunikacji przedstawiać Volkswagen Financial Services jako przewodnika na ścieżce wiodącej ku realizacji założeń zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz nowej rzeczywistości społecznej – dodał Łukasz Malczewski, Partner Zarządzający dfusion communication.

Volkswagen Financial Services jest firmą zapewniającą usługi finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. Obejmuje rozwiązania finansowe dotyczące kupna i eksploatacji samochodów: leasing, bankowość elektroniczną i ubezpieczenia. Volkswagen Financial Services działa na 51 rynkach świata, obsługując klientów indywidualnych i biznesowych.

Po stronie dfusion communication za współpracę z klientem będzie odpowiadał zespół B2B prowadzony przez account directora Piotra Jamrogiewicza.

Źródło: dfusion communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764