logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen Financial Services postawił na Dfusion Communication

  PR 19.01.2022, przeczytano 423 razy

Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen-financial-services-postawil-na-dfusion-communication,394447,artykul.html

Do zadań dfusion communication należy doradztwo strategiczne, bieżąca obsługa komunikacyjna i prowadzenie biura prasowego. Agencja odpowiada również za pozycjonowanie ekspertów VW FS w Polsce.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z dfusion communication, ponieważ zależało nam, aby wybrana agencja miała doświadczenie w sektorze nowych technologii i mobilności. Volkswagen Financial Services to firma, która w dynamiczny sposób dostosowuje się do potrzeb współczesnego klienta, oferując cyfrowe doświadczenie sprzedaży oraz – poprzez usługi finansowe – wiodąc prym w rozwoju elektromobilności. Jako międzynarodowy ekspert rozumiemy globalne trendy w zakresie finansowania i użytkowania pojazdów i rozpoznajemy lokalne warunki rozwoju gospodarki oraz przyzwyczajeń konsumentów – mówi Dariusz Brodnicki, Dyrektor Departamentu Marketingu & Brand Managementu w Volkswagen Financial Services.

– Jesteśmy dumni, że nasza firma stanie się aktywnym uczestnikiem dalszego rozwoju historii Volkswagen Financial Services w Polsce. Celem, jaki sobie obraliśmy na 2022 rok, jest zwiększenie świadomości na temat roli VW FS w świecie nowoczesnych i zwinnych finansów oraz w procesie transformacji polskiej mobilności. Zależy nam, aby w komunikacji przedstawiać Volkswagen Financial Services jako przewodnika na ścieżce wiodącej ku realizacji założeń zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz nowej rzeczywistości społecznej – dodał Łukasz Malczewski, Partner Zarządzający dfusion communication.

Volkswagen Financial Services jest firmą zapewniającą usługi finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. Obejmuje rozwiązania finansowe dotyczące kupna i eksploatacji samochodów: leasing, bankowość elektroniczną i ubezpieczenia. Volkswagen Financial Services działa na 51 rynkach świata, obsługując klientów indywidualnych i biznesowych.

Po stronie dfusion communication za współpracę z klientem będzie odpowiadał zespół B2B prowadzony przez account directora Piotra Jamrogiewicza.

Źródło: dfusion communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764