logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen rozpoczyna kampanię serwisu oraz oryginalnych części i akcesoriów

  PR 04.06.2021, przeczytano 845 razy
ilustracjastrzałka

Marka Volkswagen Samochody Osobowe we współpracy z agencją Riverwood zrealizowała projekt, w ramach którego powstało dziesięć materiałów video, w których klienci marki przedstawiają usługi serwisowe i Oryginalne akcesoria Volkswagen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen-rozpoczyna-kampanie-serwisu-oraz-oryginalnych-czesci-i-akcesoriow,391765,artykul.html

- Cała kampania ma na celu podnieść świadomość klientów w zakresie wagi regularnego serwisowania samochodu dla jego bezawaryjnej i bezpiecznej eksploatacji, a także pokazać akcesoria, które ułatwiają codzienne podróże – mówi Robert Privara, Kierownik ds. Zarządzania Produktem Posprzedażnym Volkswagen. - Chcąc podkreślić autentyczność działań, przybliżyć produkty i usługi klientom, postanowiliśmy zaprosić do projektu fanów naszej marki – Iwonę i Tomka Szulżyckich z Gorzowa Wielkopolskiego oraz Natalię Kwiatkowską z Olsztyna, Mistrzynię Polski Barista. Uznaliśmy, że lepszym rozwiązaniem niż zatrudnianie aktorów, będzie zaangażowanie osób, które są entuzjastami marki lub specjalistami w swoim fachu. Jesteśmy bardzo wdzięczni, że realizując tę kampanię, mieliśmy możliwość nie tylko poznać prawdziwych fanów Volkswagena, odpowiedzieć na nurtujące ich pytania, ale i wysłuchać ich zdania na temat użytkowania naszych samochodów i akcesoriów. Dziękujemy też za podzielenie się swoimi doświadczeniami, zainteresowaniami, pasją i codziennymi wyzwaniami, których jako marka jesteśmy częścią – stwierdził.

- Dzięki temu mamy do czynienia z recenzjami, które mają dosyć fachowy charakter, bo są powiązane z kompetencjami rzeczywistych osób, a tym samym stają się wartościowe dla odbiorców – mówi Tomasz Gęstwicki, Dyrektor kreatywny w agencji Riverwood. - Przy realizacji materiałów zrezygnowano z profesjonalnej ekipy filmowej oraz drobiazgowego planowania ujęć i scenograficznej fasady na rzecz pewnego rodzaju innowacji w takich realizacjach. Oddaliśmy tę część pracy jednym z bohaterów naszych nagrań – Tomkowi i Iwonie Szulżyckim – dzięki czemu na planie pojawiło się sporo improwizacji i wielopoziomowej szczerości: od dialogów, przez scenografię po faktyczne oceny testowanych akcesoriów, a Szulżyccy mieli okazje stać po obu stronach kamery – dodaje.

Ostatecznie powstało dziesięć materiałów video, w tym:

  • dwa przedstawiające fanów prywatnie,
  • trzy związane z serwisem, w których uzupełniają wiedzę na temat poszczególnych usług serwisowych świadczonych przez Autoryzowane Serwisy Volkswagena,
  • pięć poświęconych oryginalnym akcesoriom, w których bohaterowie dzielą się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi użytkowania poszczególnych Oryginalnych akcesoriów Volkswagen.

Klientów biorących udział w nagraniach wspierają eksperci. Do współpracy zaproszono Sebastiana Zająca – mechanika w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena, Maurycego Kośmickiego – trenera produktowego oraz Michała Włodarczaka – wieloletniego instruktora doskonalenia techniki jazdy.

Planowana jest kontynuacja projektu i uzupełnienie odcinków serii o dodatkowe w zakresie serwisu.

Źródło: Volkswagen

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet
W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.
Value Media z obsługą 360 grupy Trefl
Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl SA. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.
Międzynarodowa promocja Promo Show 2023
Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje...
NT–ware, oddział Canon produkujący m.in. uznane oprogramowanie chmurowe uniFLOW Online, zajął pierwszą pozycję na rynku Europy Zachodniej w 2021 r. w kategorii urządzeń i systemów do zarządzania drukiem.
Jak Polacy kupują online?
Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to zdecydowanie najczęściej kupowane kategorie produktów w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%) i czas realizacji zamówienia (44%), ale też dostępne formy płatności (28%).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764