logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen rozpoczyna kampanię serwisu oraz oryginalnych części i akcesoriów

  PR 04.06.2021, przeczytano 1111 razy
ilustracjastrzałka

Marka Volkswagen Samochody Osobowe we współpracy z agencją Riverwood zrealizowała projekt, w ramach którego powstało dziesięć materiałów video, w których klienci marki przedstawiają usługi serwisowe i Oryginalne akcesoria Volkswagen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen-rozpoczyna-kampanie-serwisu-oraz-oryginalnych-czesci-i-akcesoriow,391765,artykul.html

- Cała kampania ma na celu podnieść świadomość klientów w zakresie wagi regularnego serwisowania samochodu dla jego bezawaryjnej i bezpiecznej eksploatacji, a także pokazać akcesoria, które ułatwiają codzienne podróże – mówi Robert Privara, Kierownik ds. Zarządzania Produktem Posprzedażnym Volkswagen. - Chcąc podkreślić autentyczność działań, przybliżyć produkty i usługi klientom, postanowiliśmy zaprosić do projektu fanów naszej marki – Iwonę i Tomka Szulżyckich z Gorzowa Wielkopolskiego oraz Natalię Kwiatkowską z Olsztyna, Mistrzynię Polski Barista. Uznaliśmy, że lepszym rozwiązaniem niż zatrudnianie aktorów, będzie zaangażowanie osób, które są entuzjastami marki lub specjalistami w swoim fachu. Jesteśmy bardzo wdzięczni, że realizując tę kampanię, mieliśmy możliwość nie tylko poznać prawdziwych fanów Volkswagena, odpowiedzieć na nurtujące ich pytania, ale i wysłuchać ich zdania na temat użytkowania naszych samochodów i akcesoriów. Dziękujemy też za podzielenie się swoimi doświadczeniami, zainteresowaniami, pasją i codziennymi wyzwaniami, których jako marka jesteśmy częścią – stwierdził.

- Dzięki temu mamy do czynienia z recenzjami, które mają dosyć fachowy charakter, bo są powiązane z kompetencjami rzeczywistych osób, a tym samym stają się wartościowe dla odbiorców – mówi Tomasz Gęstwicki, Dyrektor kreatywny w agencji Riverwood. - Przy realizacji materiałów zrezygnowano z profesjonalnej ekipy filmowej oraz drobiazgowego planowania ujęć i scenograficznej fasady na rzecz pewnego rodzaju innowacji w takich realizacjach. Oddaliśmy tę część pracy jednym z bohaterów naszych nagrań – Tomkowi i Iwonie Szulżyckim – dzięki czemu na planie pojawiło się sporo improwizacji i wielopoziomowej szczerości: od dialogów, przez scenografię po faktyczne oceny testowanych akcesoriów, a Szulżyccy mieli okazje stać po obu stronach kamery – dodaje.

Ostatecznie powstało dziesięć materiałów video, w tym:

  • dwa przedstawiające fanów prywatnie,
  • trzy związane z serwisem, w których uzupełniają wiedzę na temat poszczególnych usług serwisowych świadczonych przez Autoryzowane Serwisy Volkswagena,
  • pięć poświęconych oryginalnym akcesoriom, w których bohaterowie dzielą się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi użytkowania poszczególnych Oryginalnych akcesoriów Volkswagen.

Klientów biorących udział w nagraniach wspierają eksperci. Do współpracy zaproszono Sebastiana Zająca – mechanika w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena, Maurycego Kośmickiego – trenera produktowego oraz Michała Włodarczaka – wieloletniego instruktora doskonalenia techniki jazdy.

Planowana jest kontynuacja projektu i uzupełnienie odcinków serii o dodatkowe w zakresie serwisu.

Źródło: Volkswagen

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764