logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen rozpoczyna kampanię serwisu oraz oryginalnych części i akcesoriów

  PR 04.06.2021, przeczytano 1142 razy
ilustracjastrzałka

Marka Volkswagen Samochody Osobowe we współpracy z agencją Riverwood zrealizowała projekt, w ramach którego powstało dziesięć materiałów video, w których klienci marki przedstawiają usługi serwisowe i Oryginalne akcesoria Volkswagen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen-rozpoczyna-kampanie-serwisu-oraz-oryginalnych-czesci-i-akcesoriow,391765,artykul.html

- Cała kampania ma na celu podnieść świadomość klientów w zakresie wagi regularnego serwisowania samochodu dla jego bezawaryjnej i bezpiecznej eksploatacji, a także pokazać akcesoria, które ułatwiają codzienne podróże – mówi Robert Privara, Kierownik ds. Zarządzania Produktem Posprzedażnym Volkswagen. - Chcąc podkreślić autentyczność działań, przybliżyć produkty i usługi klientom, postanowiliśmy zaprosić do projektu fanów naszej marki – Iwonę i Tomka Szulżyckich z Gorzowa Wielkopolskiego oraz Natalię Kwiatkowską z Olsztyna, Mistrzynię Polski Barista. Uznaliśmy, że lepszym rozwiązaniem niż zatrudnianie aktorów, będzie zaangażowanie osób, które są entuzjastami marki lub specjalistami w swoim fachu. Jesteśmy bardzo wdzięczni, że realizując tę kampanię, mieliśmy możliwość nie tylko poznać prawdziwych fanów Volkswagena, odpowiedzieć na nurtujące ich pytania, ale i wysłuchać ich zdania na temat użytkowania naszych samochodów i akcesoriów. Dziękujemy też za podzielenie się swoimi doświadczeniami, zainteresowaniami, pasją i codziennymi wyzwaniami, których jako marka jesteśmy częścią – stwierdził.

- Dzięki temu mamy do czynienia z recenzjami, które mają dosyć fachowy charakter, bo są powiązane z kompetencjami rzeczywistych osób, a tym samym stają się wartościowe dla odbiorców – mówi Tomasz Gęstwicki, Dyrektor kreatywny w agencji Riverwood. - Przy realizacji materiałów zrezygnowano z profesjonalnej ekipy filmowej oraz drobiazgowego planowania ujęć i scenograficznej fasady na rzecz pewnego rodzaju innowacji w takich realizacjach. Oddaliśmy tę część pracy jednym z bohaterów naszych nagrań – Tomkowi i Iwonie Szulżyckim – dzięki czemu na planie pojawiło się sporo improwizacji i wielopoziomowej szczerości: od dialogów, przez scenografię po faktyczne oceny testowanych akcesoriów, a Szulżyccy mieli okazje stać po obu stronach kamery – dodaje.

Ostatecznie powstało dziesięć materiałów video, w tym:

  • dwa przedstawiające fanów prywatnie,
  • trzy związane z serwisem, w których uzupełniają wiedzę na temat poszczególnych usług serwisowych świadczonych przez Autoryzowane Serwisy Volkswagena,
  • pięć poświęconych oryginalnym akcesoriom, w których bohaterowie dzielą się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi użytkowania poszczególnych Oryginalnych akcesoriów Volkswagen.

Klientów biorących udział w nagraniach wspierają eksperci. Do współpracy zaproszono Sebastiana Zająca – mechanika w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena, Maurycego Kośmickiego – trenera produktowego oraz Michała Włodarczaka – wieloletniego instruktora doskonalenia techniki jazdy.

Planowana jest kontynuacja projektu i uzupełnienie odcinków serii o dodatkowe w zakresie serwisu.

Źródło: Volkswagen

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764