Już tylko nieco ponad tydzień dzieli nas od największego tegorocznego eventu marki Red Bull w Polsce – Red Bull Konkursu Lotów. Ta wielka, pełna humoru i dobrej zabawy impreza dla konstruktorów i nieustraszonych pilotów wszelkiego rodzaju latających machin, odbędzie się już 17 i 18 sierpnia na Skwerze Kościuszki w Gdyni. Partnerem wydarzenia jest marka Volkswagen Samochody Dostawcze, która na miejscu zorganizuje specjalną strefę pełną atrakcji, a ponadto trójce zwycięzców gry, która odbyła się na stronie Red Bull Konkurs Lotów, zapewni transport na czas imprezy w pełni elektrycznym Volkswagenem ID. Buzz.
- Volkswagen Samochody Dostawcze partnerem Red Bull Konkurs Lotów
- Wielka impreza w Gdyni już 17 i 18 sierpnia 2024 r.
- Trójka zwycięzców gry na stronie Red Bull Konkurs Lotów, dojedzie do Gdyni specjalnym Volkswagenem ID. Buzz
Weekend świetnej zabawy i szalonych „latających” śmiałków zbliża się wielkimi krokami. Już 17 i 18 sierpnia gdyński Skwer Kościuszki zapełni się nieustraszonymi pilotami i ich machinami, w których spełniać będą swoje marzenie o jak najdłuższym locie. Ich zmagania oceniać będzie jury pod przewodnictwem Adama Małysza. Ogromnej dawce pozytywnych emocji towarzyszyć będzie marka Volkswagen Samochody Dostawcze, która na terenie konkursu nie tylko rozstawi strefę marki, na której goście i uczestnicy będą mogli wziąć udział w szeregu ciekawych aktywności, ale również, na pokładzie specjalnego konkursowego Volkswagena ID. Buzz, przywiezie na miejsce i zapewni transport na czas całej imprezy trójce zwycięzców specjalnej gry, która rozegrana została na stronie Red Bull Konkurs Lotów.
„Dobra zabawa, relaks na morskim wybrzeżu i aktywne spędzanie wolnego czasu – to uczucia towarzyszące podczas wakacji wielu użytkownikom modeli Volkswagen Samochody Dostawcze. Dla nich, ale też dla całej naszej marki, wakacyjny nadmorski event w towarzystwie tak znanej na całym świecie marki jaką jest Red Bull, to świetna okazja do doświadczania zalet i rozwiązań naszych modeli, zwłaszcza w pełni elektrycznego ID. Buzza, który towarzyszył będzie całej imprezie i trójce zwycięzców internetowej gry” – mówi Patryk Grzeczka, dyrektor marketingu Volkswagen Samochody Dostawcze.
Źródło: Volkswagen Group Polska