logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen Samochody Dostawcze i Red Bull Konkurs Lotów

  PR 14.08.2024, przeczytano 557 razy
ilustracjastrzałka

Już tylko nieco ponad tydzień dzieli nas od największego tegorocznego eventu marki Red Bull w Polsce – Red Bull Konkursu Lotów. Ta wielka, pełna humoru i dobrej zabawy impreza dla konstruktorów i nieustraszonych pilotów wszelkiego rodzaju latających machin, odbędzie się już 17 i 18 sierpnia na Skwerze Kościuszki w Gdyni. Partnerem wydarzenia jest marka Volkswagen Samochody Dostawcze, która na miejscu zorganizuje specjalną strefę pełną atrakcji, a ponadto trójce zwycięzców gry, która odbyła się na stronie Red Bull Konkurs Lotów, zapewni transport na czas imprezy w pełni elektrycznym Volkswagenem ID. Buzz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen-samochody-dostawcze-i-red-bull-konkurs-lotow,405346,artykul.html

  • Volkswagen Samochody Dostawcze partnerem Red Bull Konkurs Lotów
  • Wielka impreza w Gdyni już 17 i 18 sierpnia 2024 r.
  • Trójka zwycięzców gry na stronie Red Bull Konkurs Lotów, dojedzie do Gdyni specjalnym Volkswagenem ID. Buzz

Weekend świetnej zabawy i szalonych „latających” śmiałków zbliża się wielkimi krokami. Już 17 i 18 sierpnia gdyński Skwer Kościuszki zapełni się nieustraszonymi pilotami i ich machinami, w których spełniać będą swoje marzenie o jak najdłuższym locie. Ich zmagania oceniać będzie jury pod przewodnictwem Adama Małysza. Ogromnej dawce pozytywnych emocji towarzyszyć będzie marka Volkswagen Samochody Dostawcze, która na terenie konkursu nie tylko rozstawi strefę marki, na której goście i uczestnicy będą mogli wziąć udział w szeregu ciekawych aktywności, ale również, na pokładzie specjalnego konkursowego Volkswagena ID. Buzz, przywiezie na miejsce i zapewni transport na czas całej imprezy trójce zwycięzców specjalnej gry, która rozegrana została na stronie Red Bull Konkurs Lotów.

Dobra zabawa, relaks na morskim wybrzeżu i aktywne spędzanie wolnego czasu – to uczucia towarzyszące podczas wakacji wielu użytkownikom modeli Volkswagen Samochody Dostawcze. Dla nich, ale też dla całej naszej marki, wakacyjny nadmorski event w towarzystwie tak znanej na całym świecie marki jaką jest Red Bull, to świetna okazja do doświadczania zalet i rozwiązań naszych modeli, zwłaszcza w pełni elektrycznego ID. Buzza, który towarzyszył będzie całej imprezie i trójce zwycięzców internetowej gry” – mówi Patryk Grzeczka, dyrektor marketingu Volkswagen Samochody Dostawcze.

Źródło: Volkswagen Group Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764