logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen Samochody Dostawcze i Red Bull Konkurs Lotów

  PR 14.08.2024, przeczytano 394 razy
ilustracjastrzałka

Już tylko nieco ponad tydzień dzieli nas od największego tegorocznego eventu marki Red Bull w Polsce – Red Bull Konkursu Lotów. Ta wielka, pełna humoru i dobrej zabawy impreza dla konstruktorów i nieustraszonych pilotów wszelkiego rodzaju latających machin, odbędzie się już 17 i 18 sierpnia na Skwerze Kościuszki w Gdyni. Partnerem wydarzenia jest marka Volkswagen Samochody Dostawcze, która na miejscu zorganizuje specjalną strefę pełną atrakcji, a ponadto trójce zwycięzców gry, która odbyła się na stronie Red Bull Konkurs Lotów, zapewni transport na czas imprezy w pełni elektrycznym Volkswagenem ID. Buzz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen-samochody-dostawcze-i-red-bull-konkurs-lotow,405346,artykul.html

  • Volkswagen Samochody Dostawcze partnerem Red Bull Konkurs Lotów
  • Wielka impreza w Gdyni już 17 i 18 sierpnia 2024 r.
  • Trójka zwycięzców gry na stronie Red Bull Konkurs Lotów, dojedzie do Gdyni specjalnym Volkswagenem ID. Buzz

Weekend świetnej zabawy i szalonych „latających” śmiałków zbliża się wielkimi krokami. Już 17 i 18 sierpnia gdyński Skwer Kościuszki zapełni się nieustraszonymi pilotami i ich machinami, w których spełniać będą swoje marzenie o jak najdłuższym locie. Ich zmagania oceniać będzie jury pod przewodnictwem Adama Małysza. Ogromnej dawce pozytywnych emocji towarzyszyć będzie marka Volkswagen Samochody Dostawcze, która na terenie konkursu nie tylko rozstawi strefę marki, na której goście i uczestnicy będą mogli wziąć udział w szeregu ciekawych aktywności, ale również, na pokładzie specjalnego konkursowego Volkswagena ID. Buzz, przywiezie na miejsce i zapewni transport na czas całej imprezy trójce zwycięzców specjalnej gry, która rozegrana została na stronie Red Bull Konkurs Lotów.

Dobra zabawa, relaks na morskim wybrzeżu i aktywne spędzanie wolnego czasu – to uczucia towarzyszące podczas wakacji wielu użytkownikom modeli Volkswagen Samochody Dostawcze. Dla nich, ale też dla całej naszej marki, wakacyjny nadmorski event w towarzystwie tak znanej na całym świecie marki jaką jest Red Bull, to świetna okazja do doświadczania zalet i rozwiązań naszych modeli, zwłaszcza w pełni elektrycznego ID. Buzza, który towarzyszył będzie całej imprezie i trójce zwycięzców internetowej gry” – mówi Patryk Grzeczka, dyrektor marketingu Volkswagen Samochody Dostawcze.

Źródło: Volkswagen Group Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764