logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen wprowadza nową stronę internetową

  PR 11.10.2019, przeczytano 784 razy
ilustracjastrzałka

Marka Volkswagen we wrześniu zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną, teraz nadszedł czas na wprowadzenie nowej strony internetowej. Na jednej platformie znajdą się treści i oferty odnoszące się do nowych modeli, usług, jazd próbnych, finansowania, a także konfigurator. Struktura zawartych na niej treści jest bardziej przejrzysta niż dotąd, a mocno uproszczona nawigacja jest znacznie bardziej intuicyjna. Strona działa już na 24 rynkach, a na w sumie 120 rynkach zostanie wprowadzona do połowy 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen-wprowadza-nowa-strone-internetowa,384318,artykul.html

- Nowa strona internetowa stanowi główny element strategii Volkswagena w dziedzinie digitalizacji. Dzięki efektywniejszej komunikacji chcemy jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów – powiedział Jochen Sengpiehl, szefmarketingu marki Volkswagen Samochody Osobowe. - Przy jej tworzeniu uwzględniliśmy mocno zmieniające się dzisiaj zachowania ludzi podczas korzystania z podobnych platform internetowych.

- Dzięki nowej platformie cyfrowej po raz pierwszy stworzyliśmy centralną bramę do świata Volkswagena zawierającą wszystkie treści dotyczące marki – wyjaśnia Candido Peterlini, szef Global Digital Marketing marki Volkswagen Samochody Osobowe. - Strona internetowa opiera się na analizie historii danych, dzięki temu możemy odpowiadać na indywidualne zainteresowania i potrzeby każdego użytkownika.

Przy pomocy osobistego Volkswagen-ID, który na życzenie może otrzymać użytkownik, jego komunikacja z Volkswagenem stanie się znacznie efektywniejsza. Oznacza to, że dzięki swojej wcześniejszej aktywności na stronie użytkownik zobaczy dokładnie te treści i funkcjonalności, które będą dla niego w danej chwili ważne i interesujące.

ilustracjastrzałka

Jeśli więc użytkownik oglądał na przykład modele z napędem elektrycznym, podczas następnej wizyty na stronie Volkswagena znajdzie wszystkie dopasowane pod kątem jego zainteresowań informacje na temat aut tego rodzaju.

Centralnym elementem strony jest nowy konfigurator, który znajduje się teraz na każdej pojedynczej stronie poświęconej danemu modelowi. W przeciwieństwie do starszego rozwiązania, kiedy użytkownik musiał przejść bardzo drobiazgowy i czasochłonny proces konfiguracji auta, teraz rozpoczyna ją od zaprogramowanego wcześniej modelu podstawowego i przy znacznie mniejszej liczbie kliknięć może skonfigurować wybrany przez siebie model.

Stronę stworzono i przetestowano wspólnie z użytkownikami. Zawarte na niej usługi i funkcjonalności są stale rozwijane. W kolejnym kroku ma np. pojawić się funkcja e-Commerce, która po zakończeniu konfiguracji pozwoli od razu przejść do procedury zakupu. W przyszłości nowa strona Volkswagena stanie się cyfrową platformą łączącą ze sobą użytkowników, producenta, dealerów, pojazdy i usługi.

ilustracjastrzałka

Źródło: Volkswagen

www.volkswagen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764