logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen wprowadza nową stronę internetową

  PR 11.10.2019, przeczytano 1074 razy
ilustracjastrzałka

Marka Volkswagen we wrześniu zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną, teraz nadszedł czas na wprowadzenie nowej strony internetowej. Na jednej platformie znajdą się treści i oferty odnoszące się do nowych modeli, usług, jazd próbnych, finansowania, a także konfigurator. Struktura zawartych na niej treści jest bardziej przejrzysta niż dotąd, a mocno uproszczona nawigacja jest znacznie bardziej intuicyjna. Strona działa już na 24 rynkach, a na w sumie 120 rynkach zostanie wprowadzona do połowy 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/volkswagen-wprowadza-nowa-strone-internetowa,384318,artykul.html

- Nowa strona internetowa stanowi główny element strategii Volkswagena w dziedzinie digitalizacji. Dzięki efektywniejszej komunikacji chcemy jeszcze lepiej obsługiwać naszych klientów – powiedział Jochen Sengpiehl, szefmarketingu marki Volkswagen Samochody Osobowe. - Przy jej tworzeniu uwzględniliśmy mocno zmieniające się dzisiaj zachowania ludzi podczas korzystania z podobnych platform internetowych.

- Dzięki nowej platformie cyfrowej po raz pierwszy stworzyliśmy centralną bramę do świata Volkswagena zawierającą wszystkie treści dotyczące marki – wyjaśnia Candido Peterlini, szef Global Digital Marketing marki Volkswagen Samochody Osobowe. - Strona internetowa opiera się na analizie historii danych, dzięki temu możemy odpowiadać na indywidualne zainteresowania i potrzeby każdego użytkownika.

Przy pomocy osobistego Volkswagen-ID, który na życzenie może otrzymać użytkownik, jego komunikacja z Volkswagenem stanie się znacznie efektywniejsza. Oznacza to, że dzięki swojej wcześniejszej aktywności na stronie użytkownik zobaczy dokładnie te treści i funkcjonalności, które będą dla niego w danej chwili ważne i interesujące.

ilustracjastrzałka

Jeśli więc użytkownik oglądał na przykład modele z napędem elektrycznym, podczas następnej wizyty na stronie Volkswagena znajdzie wszystkie dopasowane pod kątem jego zainteresowań informacje na temat aut tego rodzaju.

Centralnym elementem strony jest nowy konfigurator, który znajduje się teraz na każdej pojedynczej stronie poświęconej danemu modelowi. W przeciwieństwie do starszego rozwiązania, kiedy użytkownik musiał przejść bardzo drobiazgowy i czasochłonny proces konfiguracji auta, teraz rozpoczyna ją od zaprogramowanego wcześniej modelu podstawowego i przy znacznie mniejszej liczbie kliknięć może skonfigurować wybrany przez siebie model.

Stronę stworzono i przetestowano wspólnie z użytkownikami. Zawarte na niej usługi i funkcjonalności są stale rozwijane. W kolejnym kroku ma np. pojawić się funkcja e-Commerce, która po zakończeniu konfiguracji pozwoli od razu przejść do procedury zakupu. W przyszłości nowa strona Volkswagena stanie się cyfrową platformą łączącą ze sobą użytkowników, producenta, dealerów, pojazdy i usługi.

ilustracjastrzałka

Źródło: Volkswagen

www.volkswagen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764