logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vorwerk Polska rozszerza współpracę PR z Agencją Sfera Group

  PR 12.07.2021, przeczytano 682 razy

Firma Vorwerk Polska, dystrybutor wielofunkcyjnego urządzenia Thermomix, powierzyła agencji Sfera Group obsługę public relations nowego produktu w portfolio: marki Kobold – systemu utrzymania czystości w domu, rozszerzając tym samym swoją wieloletnią współpracę z wrocławską agencją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vorwerk-polska-rozszerza-wspolprace-pr-z-agencja-sfera-group,392233,artykul.html

Działania agencji prowadzone dla marki Kobold obejmować będą doradztwo strategiczne, wsparcie z zakresu media relations, komunikacji kryzysowej oraz koordynację współprac z influencerami.

- Sfera Group od lat wspiera działania komunikacyjne Vorwerk Polska w budowaniu rozpoznawalności marki Thermomix, tworząc dla nas strategie komunikacji kolejnych, wprowadzanych na polski rynek modeli naszego flagowego produktu. Przez te wszystkie lata agencja poznała więc dokładnie wartości, jakie reprezentuje firma Vorwerk oraz kierunek, w którym chcemy je komunikować. Kiedy więc na maj 2021 roku zaplanowaliśmy wprowadzenie do sprzedaży nowego, bezprzewodowego systemu utrzymania czystości w domu Kobold VB100, rozszerzając tym samym sprzedaż drugiego produktu w portfolio Vorwerk Polska, oczywistym wyborem było powierzenie agencji Sfera Group opieki komunikacyjnej nad nową w rodzinie Vorwerk Polska marką, za którą stoją te same wartości, ta sama jakość, a nawet podobny design jak w przypadku marki Thermomix. – mówi Magdalena Kruk-Ołpińska, Marketing Manager Vorwerk Polska.

Z ramienia agencji za doradztwo strategiczne dla klienta odpowiada Andrzej Czech – CEO i Strategy Director, zaś za wdrożenie i realizację działań Magdalena Kosińska – Senior PR i Influencer Marketing Specialist, która od 2016 roku prowadzi też całość działań komunikacyjnych marki Thermomix.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764