Firma Vorwerk Polska, dystrybutor wielofunkcyjnego urządzenia Thermomix, powierzyła agencji Sfera Group obsługę public relations nowego produktu w portfolio: marki Kobold – systemu utrzymania czystości w domu, rozszerzając tym samym swoją wieloletnią współpracę z wrocławską agencją.
Działania agencji prowadzone dla marki Kobold obejmować będą doradztwo strategiczne, wsparcie z zakresu media relations, komunikacji kryzysowej oraz koordynację współprac z influencerami.
- Sfera Group od lat wspiera działania komunikacyjne Vorwerk Polska w budowaniu rozpoznawalności marki Thermomix, tworząc dla nas strategie komunikacji kolejnych, wprowadzanych na polski rynek modeli naszego flagowego produktu. Przez te wszystkie lata agencja poznała więc dokładnie wartości, jakie reprezentuje firma Vorwerk oraz kierunek, w którym chcemy je komunikować. Kiedy więc na maj 2021 roku zaplanowaliśmy wprowadzenie do sprzedaży nowego, bezprzewodowego systemu utrzymania czystości w domu Kobold VB100, rozszerzając tym samym sprzedaż drugiego produktu w portfolio Vorwerk Polska, oczywistym wyborem było powierzenie agencji Sfera Group opieki komunikacyjnej nad nową w rodzinie Vorwerk Polska marką, za którą stoją te same wartości, ta sama jakość, a nawet podobny design jak w przypadku marki Thermomix. – mówi Magdalena Kruk-Ołpińska, Marketing Manager Vorwerk Polska.
Z ramienia agencji za doradztwo strategiczne dla klienta odpowiada Andrzej Czech – CEO i Strategy Director, zaś za wdrożenie i realizację działań Magdalena Kosińska – Senior PR i Influencer Marketing Specialist, która od 2016 roku prowadzi też całość działań komunikacyjnych marki Thermomix.
Źródło: Sfera Group