logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VOTOL PK-MV300 - multimedialny samuraj

   19.02.2006, przeczytano 824 razy

Japoński koncern NEC wprowadził do sprzedaży nowy, przenośny odtwarzacz multimedialny o nazwie VOTOL PK-MV300 i pojemności 30 GB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/votol-pk-mv300---multimedialny-samuraj,3561,artykul.html

Urządzenie o wymiarach 123×61×18 mm wyposażone zostało w 2,7-calowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny, o rozdzielczości QVGA. Wbudowaną przestrzeń dyskową można rozszerzyć za pomoca kart pamięci SD.

Nowy produkt NEC odtwarza pliki wideo w formacie MPEG2, MPEG4, WMV9 oraz muzyczne MP3, WMA, WAV oraz AAC. Ponadto umożliwia również przeglądanie zdjęć w formacie JPEG, GIF, PNG oraz BMP.

Producent wyposażył ponadto odtwarzacz w wiele interesujących funkcji, w tym ciekawy sposób prezentowania stanu baterii w postaci animowanego obrazka, przedstawiającego poziom wody.

VOTOL PK-MV300 wejdzie do sprzedaży w marcu, w cenie ok. 332 USD.

Źródło: I4U

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764