W poniedziałek 7 września b.r. ruszyła kampania produktowa marki VOX. Na potrzeby kampanii agencja Ars Thanea przygotowała dwa 30-sekundowe oraz dwa 15-sekundowe spoty telewizyjne. Kampania oprócz telewizji jest prowadzona w Internecie, lokalnych rozgłośniach radiowych oraz salonach sprzedaży VOX.
Strategia komunikacji obu etapów kampanii zakłada zbudowanie wizerunku marki VOX jako eksperta od tworzenia i aranżacji przestrzeni wg własnych potrzeb.
Działania mają podkreślić, że marka VOX to nie tylko meble, ale także drzwi, podłogi, profile, panele ścienne, artykuły dekoracyjne i wiele innych materiałów wykończeniowych.
Ars Thanea odpowiada za strategię oraz kreację kampanii. Filmy wyprodukował dom produkcyjny GraffitiFilms. Lunapark zajął się postprodukcją. Media zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOptimedia. Za zdjęcia oraz reżyserię ponownie odpowiada duet - Maria i Kazimierz Zbąscy.
Wyjątkowe podejście klienta pozwoliło na przeprowadzenie odważnej kampanii, opartej przede wszystkim na emocjach i wartościach.
Filmy:
- 30s: VOX Perkusista (produkt): https://vimeo.com/136484658
- 30s: VOX Nurek (produkt): https://vimeo.com/136484745
- 15s: VOX Perkusista (produkt): https://vimeo.com/136484693
- 15s: VOX Nurek (produkt): https://vimeo.com/136484762
Źródło: Ars Thanea