logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vox FM wśród TOP 5 polskich stacji komercyjnych

  PR 11.06.2014, przeczytano 1288 razy

VOX FM zaledwie po pół roku nadawania jako sieć ponadregionalna awansował do TOP 5 stacji komercyjnych w Polsce w grupie 16-49 – wynika z najnowszych danych Radio Track Millward Brown.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vox-fm-wsrod-top-5-polskich-stacji-komercyjnych,21900,artykul.html

Udział w czasie słuchania Radia VOX FM w grupie komercyjnej (16-49) w fali marzec-maj 2014 wynosi 3,7%, co daje stacji 5. pozycję wśród rozgłośni komercyjnych. Radio VOX FM pozostawia w tyle m.in.: Radio Złote Przeboje, Radio Plus, Radio Zet Gold.

W ostatnim półroczu zasięg dzienny Radia VOX FM wykazuje stałą tendencję wzrostową, osiągając w ostatniej 3-miesięcznej fali w grupie 16-49 wynik 4,0%. Oznacza to, że VOX FM średnio dziennie w grupie komercyjnej słucha 744 tysięcy Polaków. W całej badanej populacji (15-75 lat) średnia dzienna liczna słuchaczy osiąga niemal 881 tysięcy.*

Źródło: Grupa Radiowa TIME

Dodatkowe informacje:

* Źródło: Badanie Radio Track, Millward Brown,
fale:
Marzec-maj 2014 (wielkość próby w grupie 16-49: 12 168, wielkość próby w grupie 15-75: 21 068)
wskaźniki słuchalności: zasięg dzienny, udział w czasie słuchania

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764