VOX FM zaledwie po pół roku nadawania jako sieć ponadregionalna awansował do TOP 5 stacji komercyjnych w Polsce w grupie 16-49 – wynika z najnowszych danych Radio Track Millward Brown.
Udział w czasie słuchania Radia VOX FM w grupie komercyjnej (16-49) w fali marzec-maj 2014 wynosi 3,7%, co daje stacji 5. pozycję wśród rozgłośni komercyjnych. Radio VOX FM pozostawia w tyle m.in.: Radio Złote Przeboje, Radio Plus, Radio Zet Gold.
W ostatnim półroczu zasięg dzienny Radia VOX FM wykazuje stałą tendencję wzrostową, osiągając w ostatniej 3-miesięcznej fali w grupie 16-49 wynik 4,0%. Oznacza to, że VOX FM średnio dziennie w grupie komercyjnej słucha 744 tysięcy Polaków. W całej badanej populacji (15-75 lat) średnia dzienna liczna słuchaczy osiąga niemal 881 tysięcy.*
Źródło: Grupa Radiowa TIME