logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vox i Adrino rozpoczynają współpracę w Polsce i regionie CEE

  PR 21.07.2020, przeczytano 1055 razy

Vox (część holdingu Hybrid.ai) rozpoczął współpracę z polską siecią reklamy internetowej Adrino. W jej ramach firmy zaproponują klientom spójną i innowacyjną ofertę reklamową, wykorzystującą technologię rozpoznawania zdjęć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vox-i-adrino-rozpoczynaja-wspolprace-w-polsce-i-regionie-cee,387843,artykul.html

Do grona firm współpracujących z Vox dołączyło Adrino. Współpraca obejmie zarówno Polskę, jak i kraje regionu CEE.

– Bardzo się cieszę, że udało nam się nawiązać współpracę z Adrino i wspólnie rozwinąć ją na rynek Polski oraz kraje zagraniczne. W 2019 roku weszliśmy do 6 krajów, gdzie teraz Hybrid.ai oraz Vox są już znanym graczem na rynku. Wierzymy, że w tym roku razem z Adrino zrobimy dużo interesujących case’ów i otworzymy się na kolejne rynki – mówi Adam Iwiński CEO Hybrid.ai Poland i Vox Poland.

Opracowana i wykorzystywana przez Vox technologia picture recognition umożliwia klasyfikację, identyfikację i interpretację obrazów znajdujących się na zdjęciach, a co za tym idzie, targetowanie reklam na konkretne obrazy czy przedmioty, biorąc pod uwagę kontekst całego zdjęcia i artykułu. Baza, na której opiera się technologia In-Image Ads, składa się z kilkudziesięciu tysięcy obiektów, takich jak przedmioty, logo marek, konkretne produkty i modele, zdjęcia twarzy, emocje, sytuacje, zachowania i jest stale powiększana. Adrino i Vox kładą w swoich produktach nacisk zapewnienie 100% viewability, jak i 100% brand safety swoim klientom.

– Cieszymy się ze współpracy z Vox, która dla Adrino jest okazją na zwiększenie wachlarza oferowanych produktów o niestandardowe rozwiązania rich mediowe na desktopie i mobile’u. Stworzona przez spółkę technologia picture recognition nie tylko umożliwia wykorzystanie nowego i efektywnego placementu reklamowego, ale także pozwala na innowacyjne targetowanie kontekstowe na konkretne obrazy czy przedmioty, biorąc pod uwagę kontekst całego zdjęcia i artykułu. Nasi klienci zyskają „dodatkową siłę rażenia” gdyż partnerstwo rozwijać będzie się także w regionie CEE – mówi Jacek Dymkowski, CEO Adrino.

Źródło: Adrino

www.adrino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764