logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W 2019 r. HP skonfiskowało 1,9 mln podróbek materiałów eksploatacyjnych

  PR 22.04.2020, przeczytano 635 razy
ilustracja

Rok 2019 był jak do tej pory jednym z najbardziej udanych dla zespołu HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF). W okresie od listopada 2018 r. do października 2019 r. skonfiskowano aż 1,9 miliona podrobionych materiałów eksploatacyjnych. Do wspomnianych inspekcji i przejęcia podróbek doszło w ponad 30 krajach na terenie całej Europy, Środkowym Wschodzie oraz Afryce.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-2019-r.-hp-skonfiskowalo-1%2C9-mln-podrobek-materialow-eksploatacyjnych,386696,artykul.html

Produkcja i sprzedaż podrobionych towarów to niestety wciąż rosnący problem. Według danych zebranych w raporcie OCED z 2019 r. handel fałszywym towarem stanowi obecnie 3,3% handlu na całym świecie. Oznacza to, że zespół ACF HP pracuje ciężej niż kiedykolwiek wcześniej, aby wyeliminować z rynku podrobione materiały eksploatacyjne. W minionym roku, w ramach wsparcia swoich partnerów handlowych, HP przeprowadziło ponad 5000 kontroli dostaw (Customer Delivery Inspection – CDI), aby upewnić się, że produkty, które trafiają do klientów są oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi HP.  

W ciągu ostatnich pięciu lat (2014-2019) zespół ACF HP przeciwdziałający fałszerstwom i oszustwom, we współpracy z lokalnymi organami ścigania, skonfiskował ponad 12 milionów podrobionych materiałów eksploatacyjnych, w tym podrobionych kartridży, sprzętu i komponentów konstrukcyjnych. Inspekcje, mające na celu przejęcie podrobionych materiałów, odbyły się łącznie w ponad 60 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

- W całym regionie EMEA fałszerze nadal chcą żerować na dobrej reputacji oryginalnych produktów HP, rozpowszechniając nielegalne podróbki, tym samym wprowadzając w błąd klientów i partnerów, którzy są przekonani, że kupują oryginalne materiały. Rozwój internetowej sprzedaży detalicznej otwiera przed fałszerzami kolejne możliwości oszukiwania klientów i dostarczania im podrobionych towarów, dlatego HP robi wszystko by aktywnie eliminować to zagrożenie. Jesteśmy dumni z naszej stałej  współpracy z lokalnymi władzami w regionie EMEA, która pomaga chronić naszych klientów przed nieświadomym kupnem fałszywych produktów. - Glenn Jones, Szef globalnego programu przeciwdziałania fałszerstwom, HP Inc.

Największe sukcesy zespołu ACF firmy HP w 2019 r. to m.in.:

  • Wzrost liczby konfiskat o 697% w Europie i o 49% na Bliskim Wschodzie w latach 2018-2019, świadczące o zaangażowaniu HP w usuwanie podrabianych materiałów eksploatacyjnych z rynku;
  • Liczba konfiskat w Afryce spadła o 2%, jako pokłosie działania programu ACF HP ds. fałszowania;
  • Usunięcie 44 000 podejrzanych ofert, promujących rzekomo oryginalne materiały eksploatacyjne HP, z serwisów eBay i Amazon;
  • Rozszerzenie audytu ochrony partnerów handlowych (CPPA) i inspekcji dostaw do klientów (CDI), z wzrostem o 50% w obu przypadkach, co świadczy o rozszerzaniu współpracy;
  • Wzrost o 13% r/r pod względem udziału w dedykowanych działaniach HP w zakresie edukacji i zapobiegania, co pokazuje, że klienci i partnerzy są świadomi powagi problemu, jaki stanowią podróbki materiałów, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

Podrabianie jest przestępstwem. Dla użytkowników stosowanie tych nielegalnych imitacji może powodować liczne problemy, negatywnie oddziałując na aspekty wydajności i niezawodności. Jeśli drukarka zepsuje z powodu podrabianego tuszu lub tonera, posiadacz urządzenia HP może mieć poważny problem z wykorzystaniem gwarancji producenta.  

Jednocześnie oryginalne produkty HP są zaprojektowane tak, aby spełniać surowe standardy jakości i niezawodności firmy, poprzedzone długą historią udoskonalania swoich rozwiązań oraz testowania i optymalizacji. Oryginalne wkłady HP LaserJet i kartridże HP, w przeciwieństwie do podróbek, gwarantują  wydajność i wysoką jakość wydruków.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764