logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W API.PL trwa wrześniowa feeria promocji

  S 16.09.2020, przeczytano 1695 razy
ilustracja

Drukarki UV z rabatem do 4000 USD, kalandry z upustem do 4000 EUR oraz do 3000 EUR kwoty korzyści przy zakupie plotera DTG, to tylko niektóre z szerokiej gamy produktów objętych wrześniową ofertą promocyjną API.PL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-api.pl-trwa-wrzesniowa-feeria-promocji,388462,artykul.html

Oferta specjalna dotyczy wybranych produktów z obszarów: druku UV, ekosolwentu, sublimacji, druku DTG i termotransferu oraz sitodruku. W przypadku drukarek UV – oprócz wspomnianego rabatu na urządzenie – kupujący otrzymuje dodatkowo w prezencie 20 litrów atramentu. Z kolei, decydując się na zakup drukarek sublimacyjnych i/lub ekosolwentowych marki Epson, nabywca otrzymuje voucher o wartości 1000 pln upoważniający do odbioru – w zależności od rodzaju drukarki – wybranego zestawu papierów sublimacyjnych i/lub mediów i podłoży do produkcji materiałów reklamowych (folie i laminaty).

Rabaty obejmują również m.in.: zestawy startowe do regeneracji matryc sitodrukowych systemu EASIWAY z preparatami do czyszczenia i odtłuszczania sit w promocyjnej cenie, oczkarki do banerów wielkoformatowych oraz stojaki i podnośniki do mediów marki PLASTGrommet, a także folie flex.

Przykładowe promocje na wybrane produkty:

  • drukarka UV marki HandTop – w zależności od modelu rabat może wynosić do 4000 USD.
  • kalandry Transmatic – w zależności od modelu rabat może wynieść do 4000 EUR
  • drukarka Epson SureColor SC-F2100 (DTG) – kwota korzyści przy zakupie urządzenia sięga 3000 EUR.
  • drukarka sublimacyjna Epson SureColor seria SC-F – nabywca otrzymuje voucher o wartości 1000 pln na wybrany zestaw papierów sublimacyjnych.
  • drukarka ekolwentowa Epson SureColor seria SC-S – nabywca otrzymuje voucher o wartości 1000 pln na wybrany zestaw mediów do produkcji materiałów reklamowych.
  • prasy transferowe Transmatic (mały format) – rabat do 300 EUR.

W celu otrzymania wiążącej oferty promocyjnej, należy wypełnić i wysłać formularz znajdujący się na stronie internetowej API.PL. Polecamy również kontakt z przedstawicielami handlowymi API.PL, którzy doradzą i przygotują szczegółową ofertę, dopasowaną do potrzeb produkcyjnych.

POZNAJ PEŁNĄ OFERTĘ - https://bit.ly/3c6x1oT

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764