logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W API.PL trwa wrześniowa feeria promocji

  S 16.09.2020, przeczytano 742 razy
ilustracja

Drukarki UV z rabatem do 4000 USD, kalandry z upustem do 4000 EUR oraz do 3000 EUR kwoty korzyści przy zakupie plotera DTG, to tylko niektóre z szerokiej gamy produktów objętych wrześniową ofertą promocyjną API.PL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-api.pl-trwa-wrzesniowa-feeria-promocji,388462,artykul.html

Oferta specjalna dotyczy wybranych produktów z obszarów: druku UV, ekosolwentu, sublimacji, druku DTG i termotransferu oraz sitodruku. W przypadku drukarek UV – oprócz wspomnianego rabatu na urządzenie – kupujący otrzymuje dodatkowo w prezencie 20 litrów atramentu. Z kolei, decydując się na zakup drukarek sublimacyjnych i/lub ekosolwentowych marki Epson, nabywca otrzymuje voucher o wartości 1000 pln upoważniający do odbioru – w zależności od rodzaju drukarki – wybranego zestawu papierów sublimacyjnych i/lub mediów i podłoży do produkcji materiałów reklamowych (folie i laminaty).

Rabaty obejmują również m.in.: zestawy startowe do regeneracji matryc sitodrukowych systemu EASIWAY z preparatami do czyszczenia i odtłuszczania sit w promocyjnej cenie, oczkarki do banerów wielkoformatowych oraz stojaki i podnośniki do mediów marki PLASTGrommet, a także folie flex.

Przykładowe promocje na wybrane produkty:

  • drukarka UV marki HandTop – w zależności od modelu rabat może wynosić do 4000 USD.
  • kalandry Transmatic – w zależności od modelu rabat może wynieść do 4000 EUR
  • drukarka Epson SureColor SC-F2100 (DTG) – kwota korzyści przy zakupie urządzenia sięga 3000 EUR.
  • drukarka sublimacyjna Epson SureColor seria SC-F – nabywca otrzymuje voucher o wartości 1000 pln na wybrany zestaw papierów sublimacyjnych.
  • drukarka ekolwentowa Epson SureColor seria SC-S – nabywca otrzymuje voucher o wartości 1000 pln na wybrany zestaw mediów do produkcji materiałów reklamowych.
  • prasy transferowe Transmatic (mały format) – rabat do 300 EUR.

W celu otrzymania wiążącej oferty promocyjnej, należy wypełnić i wysłać formularz znajdujący się na stronie internetowej API.PL. Polecamy również kontakt z przedstawicielami handlowymi API.PL, którzy doradzą i przygotują szczegółową ofertę, dopasowaną do potrzeb produkcyjnych.

POZNAJ PEŁNĄ OFERTĘ - https://bit.ly/3c6x1oT

Źródło: API.PL

www.api.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764