logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W Chinach i o Chinach 2015 - Konkurs fotograficzny

  PR 18.09.2015, przeczytano 942 razy
ilustracjastrzałka

Byłeś w Chinach i chcesz się podzielić swoimi fotografiami? Znalazłeś chińskie inspiracje w Polsce? Instytut Konfucjusza w Krakowie zaprasza do uczestnictwa w III edycji konkursu fotograficznego. Dla najlepszych Instytut przygotował nagrody o łącznej wartości  3600 zł oraz wystawę, która odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kultury w Krakowie w listopadzie 2015 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-chinach-i-o-chinach-2015---konkurs-fotograficzny,25991,artykul.html

Zdjęcia można nadsyłać w następujących w kategoriach: 

A) Człowiek w Chinach
B) Chiński krajobraz
C) Chińskie inspiracje (fotografie wykonane poza obrębem Chin w jakikolwiek sposób nawiązujące do Chin lub mogące się z nimi kojarzyć). 

Warunki techniczne:

Na konkurs każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 5 fotografii, przy czym w jednej kategorii można zgłosić najwyżej 3 zdjęcia. Zgłaszane prace muszą spełniać warunki techniczne: format pliku – JPG; rozdzielczość 300dpi; długość krótszego boku min. 2000px; wielkość pliku do 3MB. Zdjęcia wraz z imieniem i nazwiskiem autora, nazwą kategorii, tytułem pracy oraz miejscem i datą wykonania zdjęcia, należy w terminie do 15 października 2015 wysłać na adres e-mail: konkursfoto@instytutkonfucjusza.pl. W nazwie pliku ze zdjęciem należy umieścić godło Uczestnika oraz symbol kategorii A, B lub C, np.: jackiechan_A1.jpg. 

Tylko fotografie poprawnie opisane i spełniające warunki techniczne będą brane pod uwagę przez jury. 

Wybór zwycięzców Konkursu nastąpi dwuetapowo. Wyłonienie finalistów w I etapie nastąpi do dnia 26 października 2015 i będzie polegało na wyborze przez Komisję Konkursu 20 najlepszych zdjęć. Spośród nich Komisja Konkursu wybierze 3 zwycięzców w kategorii A i B oraz 1 zwycięzcę w kategorii C. Dodatkowo wszystkie finałowe zdjęcia wezmą udział głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą zwycięzcę konkursu publiczności. Głosowanie odbędzie się na stronie www.facebook.com/instytutkonfucjusza w dniach od 26 do 31  października 2015 roku.

Planowana jest wystawa, która odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kultury (Rynek Główny 25) w Krakowie w listopadzie 2015 r. 

Więcej informacji oraz regulamin konkursu na stronie: Instytutu Konfucjusza

Źródło: Instytut Konfucjusza w Krakowie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764