logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W ciszy nadzieja – AMS z kampanią edukacyjną #NieStrzelamPomagam

  PR 21.12.2020, przeczytano 701 razy
ilustracja

Świetlny spektakl prezentowany na Dynamic Backlight AMS zachęca wszystkich, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów. AMS zainspirował do udziału w akcji markę Butcher’s oraz dom mediowy MDM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-ciszy-nadzieja-%E2%80%93-ams-z-kampania-edukacyjna-niestrzelampomagam,389666,artykul.html

To nasza kolejna kampania wpisująca się w projekt Inicjatywa Eko AMS – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS. – Hasztagi #NieStrzelamPomagam i #CichySylwester najlepiej przekazują jej ideę. Na plakacie autorstwa malarki Justyny Stoszek zwierzęta patrzą w niebo z „nadzieją”, że tym razem świąteczny czas będziemy spędzać bez rac, petard, flar i innych materiałów wybuchowych, które tak przerażają żywe istoty – dodaje Grażyna Gołębiowska.

W kampanii wykorzystano Dynamic Backlight – nośnik, który za pomocą światła potrafi sprawić, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy gif.

W akcję AMS włączyły się marka Butcher’s i dom mediowy MDM, które – zgodnie z duchem akcji #NieStrzelamPomagam – przekażą karmę podopiecznym schronisk.

Warto zwrócić uwagę na naszych braci mniejszych, którzy źle znoszą hałas, szczególnie tak gwałtowny, jak w Sylwestra – mówi Pat Romanek, członek zarządu Butcher’s Pet Care – Nie mogliśmy przejść obojętnie obok takiej inicjatywy. W markę Butcher’s wpisane jest dbanie o zwierzęta domowe na każdym poziomie. Pamiętajmy, że powinniśmy zapewnić zwierzakom - oprócz zaspokojenia potrzeb czysto fizycznych, jak dostęp do pełnowartościowego jedzenia, także odpowiedni poziom bezpieczeństwa i zadbać o ich kondycję psychiczną. Zacznijmy od najprostszej rzeczy - nieużywania fajerwerków w Sylwestra – dodaje Pat Romanek.

Kampanię #NieStrzelamPomagam od 18 grudnia br. można oglądać na Dynamic Backlight AMS w Warszawie.

Źródło: Agora SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poniedziałkowym wydaniu Onet Rano ruszyła inicjatywa „Na co Cię stać?” Fundacji Anji Rubik oraz Onet Rano. Celem akcji jest wsparcie finansowe projektów z zakresu szerzenia edukacji seksualnej. Znane osobowości, zaproszone do akcji, zadeklarowały wykonanie określonego zadania-wyzwania po uzbieraniu ustalonej kwoty na cele statutowe SEXEDpl.
Medonet.pl w nowym serwisie edukuje o zdrowym odżywianiu
Medonet uruchamia nowy lifestylowy subserwis poświęcony zdrowemu odżywianiu. Użytkownicy znajdą tam kompendium wiedzy przygotowanej w idei explanatory journalism, które pomoże podejmować świadome decyzje żywieniowe. To kolejna nowość na Medonet.pl wprowadzona w ostatnich tygodniach.
LOVEMEDIA i Telewizja Polska są pierwszymi firmami, które otrzymały złoty znak programu QUALID. Oznacza to, że ukończyły procedurę weryfikacji - spełniły warunki we wszystkich czterech obszarach programu oraz przeszły specjalistyczne szkolenia.
Zespół redakcyjny Telex.hu z Węgier otrzymał Nagrodę #AllForJan – wyróżnienie, które jest upamiętnieniem osoby zamordowanego 3 lata temu słowackiego dziennikarza Jána Kuciaka. Gala #AllForJan była częścią konferencji MEDIA for FREEDOM Summit (d. Press Freedom Conference), wydarzenia online organizowanego 25 lutego przez European Magazine Media...
W związku z publikacjami Onetu, Na Temat, Oko.press, Dziennika Bałtyckiego, Polska The Times, wyborcza.pl, Wprost, WP i innych, w których dokonano manipulacji przekazu wypowiedzi Prezesa Jacka Kurskiego, podczas rozprawy w związku z wniesieniem przez TVP prywatnego aktu oskarżenia przeciwko p. Sadurskiemu, Telewizja Polska żąda zaprzestania powielania wyrwanych z kontekstu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764