logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W ciszy nadzieja – AMS z kampanią edukacyjną #NieStrzelamPomagam

  PR 21.12.2020, przeczytano 1125 razy
ilustracja

Świetlny spektakl prezentowany na Dynamic Backlight AMS zachęca wszystkich, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów. AMS zainspirował do udziału w akcji markę Butcher’s oraz dom mediowy MDM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-ciszy-nadzieja-%E2%80%93-ams-z-kampania-edukacyjna-niestrzelampomagam,389666,artykul.html

To nasza kolejna kampania wpisująca się w projekt Inicjatywa Eko AMS – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS. – Hasztagi #NieStrzelamPomagam i #CichySylwester najlepiej przekazują jej ideę. Na plakacie autorstwa malarki Justyny Stoszek zwierzęta patrzą w niebo z „nadzieją”, że tym razem świąteczny czas będziemy spędzać bez rac, petard, flar i innych materiałów wybuchowych, które tak przerażają żywe istoty – dodaje Grażyna Gołębiowska.

W kampanii wykorzystano Dynamic Backlight – nośnik, który za pomocą światła potrafi sprawić, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy gif.

W akcję AMS włączyły się marka Butcher’s i dom mediowy MDM, które – zgodnie z duchem akcji #NieStrzelamPomagam – przekażą karmę podopiecznym schronisk.

Warto zwrócić uwagę na naszych braci mniejszych, którzy źle znoszą hałas, szczególnie tak gwałtowny, jak w Sylwestra – mówi Pat Romanek, członek zarządu Butcher’s Pet Care – Nie mogliśmy przejść obojętnie obok takiej inicjatywy. W markę Butcher’s wpisane jest dbanie o zwierzęta domowe na każdym poziomie. Pamiętajmy, że powinniśmy zapewnić zwierzakom - oprócz zaspokojenia potrzeb czysto fizycznych, jak dostęp do pełnowartościowego jedzenia, także odpowiedni poziom bezpieczeństwa i zadbać o ich kondycję psychiczną. Zacznijmy od najprostszej rzeczy - nieużywania fajerwerków w Sylwestra – dodaje Pat Romanek.

Kampanię #NieStrzelamPomagam od 18 grudnia br. można oglądać na Dynamic Backlight AMS w Warszawie.

Źródło: Agora SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764