logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czerwcowe wzrosty oglądalności kanałów Grupy Kino Polska TV

  PR 07.07.2020, przeczytano 502 razy

W czerwcu 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,56% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, notując najlepszy miesięczny wynik w swojej historii (+26,7% rok do roku). W porównaniu z czerwcem 2019 wzrosty zanotowały wszystkie kanały nadawcy objęte pomiarem w panelu Nielsena.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czerwcowe-wzrosty-ogladalnosci-kanalow-grupy-kino-polska-tv,387698,artykul.html

Największy, 100-procentowy wzrost, zanotował kanał Kino Polska Muzyka, który w czerwcu 2020 zajął wysokie, drugie miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie. Pozostałe stacje z portfolio nadawcy osiągnęły wzrosty: Kino Polska (+66,7%), Zoom TV (+25%), Kino TV (+23,5%) i Stopklatka (+12,3%).

W czerwcu 2020 średni dzienny zasięg wszystkich kanałów Grupy Kino Polska TV łącznie wyniósł 1,7 mln widzów (RCH, All 16-49).

– Rosnący z miesiąca na miesiąc udział Grupy Kino Polska TV w rynku telewizyjnym jest dowodem na coraz lepszą ofertę programową naszych kanałów i skuteczność działań marketingowych. Nie zamierzamy na tym poprzestać. Naszym celem jest zostanie jedną z pięciu największych grup telewizyjnych w Polsce i średnioroczny udział w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 3% – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.

Źródło: Kino Polska TV

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Nielsen Audience Measurement; SHR% All 16-49, czerwiec 2020; wszystkie dane live.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764