logo
WIADOMOŚCI

W drogę! Sfera Group rozpoczyna komunikację marki Tutek

redakcja  PR 12.03.2018, przeczytano 230 razy

Sfera Group powiększyła właśnie swoje portfolio o kolejnego klienta, tym razem z branży dziecięcej. Tutek to rodzinna firma z ponad 40-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w produkcji wózków dziecięcych. Współpraca obejmie działania z zakresu SEO, doradztwa strategicznego i sprzedażowego, a także media relations i blogosfery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-droge!-sfera-group-rozpoczyna-komunikacje-marki-tutek,35763,artykul.html

Tutek nie boi się innowacji i stale rozwija się mając na uwadze aktualne trendy wzornicze. To marka z wartościami, dla której priorytetowe są zarówno oczekiwania i potrzeby rodziców, jak i komfort oraz bezpieczeństwo najmłodszych. Firma spod Radomia prężnie się rozwija, nieustannie poszerzając sieć dystrybucji nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Tutek cieszy się przede wszystkim dużym zaufaniem ze strony swoich klientów, czego dowodem jest uznanie Fundacji Qualitas i otrzymanie licznych certyfikatów jakości.

Działania planowane przez Sferę Group podsumowuje Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający Agencji: - Historia marki Tutek to dla nas inspiracja i przykład, jak można z sukcesem budować polską markę na bardzo konkurencyjnym rynku. Rozpoczynając współpracę skupiamy się na zdefiniowaniu najważniejszych wyróżników marki i uporządkowaniu jej przekazu w różnych grupach celu. Przy projektowaniu przekazu do przyszłych rodziców będziemy opierać się na wieloletnim doświadczeniu marki, które chcemy wzbogacić o znajomość współczesnego, wielokanałowego modelu komunikacji.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone