logo
WIADOMOŚCI

W drogę! Sfera Group rozpoczyna komunikację marki Tutek

  PR 12.03.2018, przeczytano 252 razy

Sfera Group powiększyła właśnie swoje portfolio o kolejnego klienta, tym razem z branży dziecięcej. Tutek to rodzinna firma z ponad 40-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w produkcji wózków dziecięcych. Współpraca obejmie działania z zakresu SEO, doradztwa strategicznego i sprzedażowego, a także media relations i blogosfery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-droge%21-sfera-group-rozpoczyna-komunikacje-marki-tutek,35763,artykul.html

Tutek nie boi się innowacji i stale rozwija się mając na uwadze aktualne trendy wzornicze. To marka z wartościami, dla której priorytetowe są zarówno oczekiwania i potrzeby rodziców, jak i komfort oraz bezpieczeństwo najmłodszych. Firma spod Radomia prężnie się rozwija, nieustannie poszerzając sieć dystrybucji nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Tutek cieszy się przede wszystkim dużym zaufaniem ze strony swoich klientów, czego dowodem jest uznanie Fundacji Qualitas i otrzymanie licznych certyfikatów jakości.

Działania planowane przez Sferę Group podsumowuje Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający Agencji: - Historia marki Tutek to dla nas inspiracja i przykład, jak można z sukcesem budować polską markę na bardzo konkurencyjnym rynku. Rozpoczynając współpracę skupiamy się na zdefiniowaniu najważniejszych wyróżników marki i uporządkowaniu jej przekazu w różnych grupach celu. Przy projektowaniu przekazu do przyszłych rodziców będziemy opierać się na wieloletnim doświadczeniu marki, które chcemy wzbogacić o znajomość współczesnego, wielokanałowego modelu komunikacji.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone