logo
WIADOMOŚCI

W drogę! Sfera Group rozpoczyna komunikację marki Tutek

redakcja  PR 12.03.2018, przeczytano 198 razy

Sfera Group powiększyła właśnie swoje portfolio o kolejnego klienta, tym razem z branży dziecięcej. Tutek to rodzinna firma z ponad 40-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w produkcji wózków dziecięcych. Współpraca obejmie działania z zakresu SEO, doradztwa strategicznego i sprzedażowego, a także media relations i blogosfery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-droge!-sfera-group-rozpoczyna-komunikacje-marki-tutek,35763,artykul.html

Tutek nie boi się innowacji i stale rozwija się mając na uwadze aktualne trendy wzornicze. To marka z wartościami, dla której priorytetowe są zarówno oczekiwania i potrzeby rodziców, jak i komfort oraz bezpieczeństwo najmłodszych. Firma spod Radomia prężnie się rozwija, nieustannie poszerzając sieć dystrybucji nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Tutek cieszy się przede wszystkim dużym zaufaniem ze strony swoich klientów, czego dowodem jest uznanie Fundacji Qualitas i otrzymanie licznych certyfikatów jakości.

Działania planowane przez Sferę Group podsumowuje Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający Agencji: - Historia marki Tutek to dla nas inspiracja i przykład, jak można z sukcesem budować polską markę na bardzo konkurencyjnym rynku. Rozpoczynając współpracę skupiamy się na zdefiniowaniu najważniejszych wyróżników marki i uporządkowaniu jej przekazu w różnych grupach celu. Przy projektowaniu przekazu do przyszłych rodziców będziemy opierać się na wieloletnim doświadczeniu marki, które chcemy wzbogacić o znajomość współczesnego, wielokanałowego modelu komunikacji.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - autorska kampania polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie...
 
piątek 22.06.2018, 162 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone