logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W drogę! Sfera Group rozpoczyna komunikację marki Tutek

  PR 12.03.2018, przeczytano 548 razy

Sfera Group powiększyła właśnie swoje portfolio o kolejnego klienta, tym razem z branży dziecięcej. Tutek to rodzinna firma z ponad 40-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w produkcji wózków dziecięcych. Współpraca obejmie działania z zakresu SEO, doradztwa strategicznego i sprzedażowego, a także media relations i blogosfery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-droge%21-sfera-group-rozpoczyna-komunikacje-marki-tutek,35763,artykul.html

Tutek nie boi się innowacji i stale rozwija się mając na uwadze aktualne trendy wzornicze. To marka z wartościami, dla której priorytetowe są zarówno oczekiwania i potrzeby rodziców, jak i komfort oraz bezpieczeństwo najmłodszych. Firma spod Radomia prężnie się rozwija, nieustannie poszerzając sieć dystrybucji nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Tutek cieszy się przede wszystkim dużym zaufaniem ze strony swoich klientów, czego dowodem jest uznanie Fundacji Qualitas i otrzymanie licznych certyfikatów jakości.

Działania planowane przez Sferę Group podsumowuje Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający Agencji: - Historia marki Tutek to dla nas inspiracja i przykład, jak można z sukcesem budować polską markę na bardzo konkurencyjnym rynku. Rozpoczynając współpracę skupiamy się na zdefiniowaniu najważniejszych wyróżników marki i uporządkowaniu jej przekazu w różnych grupach celu. Przy projektowaniu przekazu do przyszłych rodziców będziemy opierać się na wieloletnim doświadczeniu marki, które chcemy wzbogacić o znajomość współczesnego, wielokanałowego modelu komunikacji.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764