logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W e-commerce większy ruch po świętach

  PR 08.12.2017, przeczytano 516 razy
ilustracjastrzałka

Rok temu serwisy e-commerce największe oblężenie przeżywały nie przed świętami, ale tuż po nich – 27, 28 i 29 grudnia. Rekordowy w skali miesiąca był 28 grudnia, gdy na strony WWW z e-handlem zajrzało 30 proc. użytkowników sieci w Polsce (7,8 mln). To o 20 proc. więcej niż wyniosła średnia dla pozostałych dni miesiąca. Czy w tym roku również czeka nas poświąteczny szał?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-e-commerce-wiekszy-ruch-po-swietach,34776,artykul.html

W 2016 roku zaraz po świętach Bożego Narodzenia, czyli 27, 28 i 29 grudnia serwisy e-commerce odwiedzało między 7,5 a 8 mln osób (28-30 proc. użytkowników sieci) dziennie. Wzrost liczby odwiedzających w okresie poświątecznym można zaobserwować w przypadku e-sklepów, stron internetowych z promocjami i wyprzedażami oraz wirtualnych pasaży handlowych. W opozycji do nich stają serwisy aukcyjne, porównywarki cen, strony WWW z opiniami o sklepach oraz serwisy z zakupami grupowymi, które więcej użytkowników sieci odwiedziło przed świętami.

Mobilni przed świętami vs. stacjonarni po świętach

Najwięcej osób łączących się z internetem za pomocą urządzeń mobilnych zaglądało na serwisy e-commerce w drugiej dekadzie grudnia – średnio 3,1 mln (12 proc.) dziennie. Dniem o najwyższej liczbie odwiedzających wśród użytkowników smartfonów i tabletów był 18 grudnia (3,4 mln osób, 13 proc. internautów). W przypadku użytkowników korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów najbardziej intensywny okres w kontekście przeglądania serwisów e-commerce to czas po świętach. Rekordowy pod względem liczby odwiedzających był 28 grudnia (6 mln, 22 proc.).

Firma Gemius poddała analizie dane z grudnia 2016 roku zebrane wśród polskich internautów w wieku 7–75 lat.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Negatywne nastroje wśród polskich przedsiębiorców
Polscy przedsiębiorcy od miesięcy funkcjonują w niekorzystnym otoczeniu rynkowym i w warunkach dużej niepewności. To zaś przekłada się na negatywne nastroje i mniejszą skłonność do inwestycji. Z uwagi na planowane podwyżki płacy minimalnej w nadchodzących miesiącach polskie firmy czekają dodatkowe wyzwania związane ze wzrostem kosztów pracowniczych. – Poza tym...
Komentarze analityków o aktualnej sytuacji PLN
Polski złoty w ostatnich dniach jest w centrum burzowego tańca, co zauważyć można na wykresach względem najważniejszych walut świata. Eksperci wskazują, że PLN znalazł się w trudnej sytuacji z powodu kilku niekorzystnych czynników, które wywierają presję na jego wartość. Dlaczego złoty stracił na wartości i co to oznacza dla polskiej gospodarki? W tym artykule eksperci...
Branżowy Barometr EFL na III kwartał 2023 Firmy produkcyjne wstrzymują inwestycje
Nastroje firm produkcyjnych od końca 2021 roku, kiedy ostatni raz przekroczyły próg ograniczonego rozwoju 50 pkt., pozostają bez zmian. Subindeks Barometru EFL dla sektora produkcyjnego na III kwartał tego roku wyniósł 48,1 pkt. i jest o 0,3 pkt. niższy niż trzy miesiące wcześniej. Na główny wskaźnik wpłynęły przede wszystkim pesymistyczne opinie dotyczące...
Informujemy, że następstwie odwołania IAB Europe od decyzji belgijskiego organu ochrony danych (APD) o zatwierdzeniu planu działania dot. TCF, belgijski Sąd Gospodarczy wydał orzeczenie tymczasowe i zawiesił ocenę decyzji zatwierdzającej w oczekiwaniu na odpowiedzi Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE).
W ślad za Chatgpt w powstają kolejne narzędzia oparte na AI
Rola sztucznej inteligencji generatywnej będzie wzrastać wraz z poprawą stopnia wiarygodności udzielanych przez nią odpowiedzi – twierdzą eksperci branży. Producenci ChatGPT i innych podobnych narzędzi zapowiadają walkę z halucynowaniem i konfabulacjami, by systemy popełniały jak najmniej błędów. W przyszłości narzędzia te staną się niezbędne w wielu branżach, również...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764