logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W Gametoon HD pojawią się reklamy

  PR 01.04.2019, przeczytano 465 razy

W kwietniu br. kanał esportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest Kino Polska TV SA, rozpocznie emisję reklam. Za komercjalizację kanału odpowiada Marek Wochna, Dyrektor Sprzedaży Produktów Reklamowych Kino Polska TV SA. Brokerem czasu reklamowego nadawcy jest Polsat Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-gametoon-hd-pojawia-sie-reklamy,381884,artykul.html

Gametoon HD to kanał kierowany do graczy w różnym wieku. W ofercie programowej stacji dominują programy typu let's play, w których popularni youtuberzy i streamerzy grają w gry, na bieżąco je komentując. Dzięki porozumieniu z wydawcami prezentowane na antenie tytuły, to m.in.: Assassin's Creed Odyssey, Marvel's Spider-Man, Star Wars: Battlefront II, The Sims 4 i FIFA 19. Przy programach let’s play Gametoon HD współpracuje z czołową w Polsce siecią influencer marketingu LifeTube, dzięki której gry prezentują tak uznani influencerzy, jak Seto – jeden z najpopularniejszych krajowych streamerów w serwisie Twitch, ViniPlay – youtuber znany ze swojego zamiłowania do serii GTA, Bungo21 – specjalista od surwiwalu w grach komputerowych oraz Mrs Scarlett – ekspertka w dziedzinie serii The Sims. Na antenie kanału gra ponadto Jakub Lothar Szygulski – profesjonalny gracz Fortnite, a tytuł FIFA 19 prezentuje LisekHD – youtuber znajdujący się w pierwszej setce najlepszych graczy FIFA na świecie.

Gametoon HD nadaje też pasmo, w którym przypomina widzom najważniejsze mecze z międzynarodowych wydarzeń esportowych, prezentuje pełne ciekawostek materiały promocyjne i zajawki najnowszych gier.

Ponadto w Gametoon HD można oglądać magazyny: Gamanoid World, w którym stacja odwiedza imprezy i konwenty dla graczy i miłośników popkultury oraz 10UP – program z przeróżnymi zestawieniami dziesięciu rzeczy związanych z szeroko rozumianą kulturą gier wideo.

Dyrektorem programowym Gametoon HD jest Maciej Mikstacki.

– Gametoon HD od początku miał być kanałem komercyjnym, który będzie zarabiał na siebie reklamą, m.in. takimi jej formami, jak product placement czy akcje specjalne. Uruchomiliśmy ten kanał w Polsce, bo widzimy w naszym kraju ogromny potencjał esportu i gier komputerowych. Zamierzamy wykorzystać własne doświadczenie zdobyte przy pracy nad anglojęzyczną wersją tego kanału, który jest dystrybuowany na całym świecie. Chcemy, by Gametoon stał się częścią większej platformy społecznościowej skierowanej do wszystkich miłośników gier komputerowych, esportu i popkultury. Planujemy zbudować społeczność wokół stacji i marki Gametoon, wykorzystując możliwości jakie dają interaktywność, media społecznościowe i trend second screen – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Zarządu spółki Kino Polska TV SA.

Gametoon HD to globalny kanał esportowy Grupy Kino Polska. Polskojęzyczną wersję kanału można oglądać od grudnia 2018 roku. Obecnie Gametoon HD jest dostępny w ofertach sieci kablowych: UPC Polska, Jambox, eTV, INEA, TOYA, a także w serwisie rozrywki internetowej IPLA oraz ofercie WP Pilot – najpopularniejszej w Polsce platformy do oglądania telewizji online. Anglojęzyczna wersja kanału jest dostępna m.in. we Francji, Holandii, Szwecji, Turcji, Rosji, Bułgarii, Stanach Zjednoczonych, Australii oraz kilku krajach Ameryki Południowej i Afryki.

Od marca 2019 roku oglądalność Gametoon HD jest mierzona w panelu Nielsen Audience Measurement.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764