logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„W głowie się nie mieści” w sieci Subway

  PR 29.06.2015, przeczytano 1774 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza produkcja studia Disney·Pixar „W głowie się nie mieści” pojawi się na ekranach kin 1 lipca. Miłośnicy animacji poczują ogrom dodatkowych emocji, gdyż pozytywnych wrażeń dostarczy im nie tylko projekcja filmu, ale również wizyta w restauracji SUBWAY. Na klientów, którzy zdecydują się kupić zestaw Kids’ Pak, czekają limitowane torby z wizerunkami bohaterów najnowszej animacji studia Disney·Pixar – Radość, Strach, Gniew, Odraza, a także Smutek. Postacie z filmu będą spoglądały na klientów restauracji m.in. także z plakatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-glowie-sie-nie-miesci-w-sieci-subway,25272,artykul.html

Animacje studia Disney·Pixar od lat podbijają serca widzów, a miłośnicy kina lubią poręczne gadżety, które przypominają im o mile spędzonym czasie. Limitowana edycja toreb dostępna będzie w restauracjach od 15 czerwca wraz z zestawem Kids’ Pak, na który składa się 10-centymetrowy MiniSUB, jabłko oraz woda. W zależności od preferencji małych lub dużych klientów mogą oni wybrać sandwicz z indykiem, pieczoną wołowiną lub szynką. W ofercie dostępna jest również wersja Veggy Patty ze świeżymi, soczystymi warzywami. Nowy kinowy hit to dobry pretekst, aby poczuć pozytywne emocje, płynące nie tylko z oglądania filmu, ale także celebrowania posiłku w najbliższym gronie.

Promocja wokół filmu „W głowie się nie mieści” to efekt współpracy firmy SUBWAY z działem .Disneymedia+, który jest strukturą w ramach The Walt Disney Company, specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney, Marvel oraz Lucasfilms. Za obsługę projektów w zakresie marketingu i public relations odpowiada agencja Q&ACommunications.

Źródło: SUBWAY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764