logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„W głowie się nie mieści” w sieci Subway

  PR 29.06.2015, przeczytano 1782 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza produkcja studia Disney·Pixar „W głowie się nie mieści” pojawi się na ekranach kin 1 lipca. Miłośnicy animacji poczują ogrom dodatkowych emocji, gdyż pozytywnych wrażeń dostarczy im nie tylko projekcja filmu, ale również wizyta w restauracji SUBWAY. Na klientów, którzy zdecydują się kupić zestaw Kids’ Pak, czekają limitowane torby z wizerunkami bohaterów najnowszej animacji studia Disney·Pixar – Radość, Strach, Gniew, Odraza, a także Smutek. Postacie z filmu będą spoglądały na klientów restauracji m.in. także z plakatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-glowie-sie-nie-miesci-w-sieci-subway,25272,artykul.html

Animacje studia Disney·Pixar od lat podbijają serca widzów, a miłośnicy kina lubią poręczne gadżety, które przypominają im o mile spędzonym czasie. Limitowana edycja toreb dostępna będzie w restauracjach od 15 czerwca wraz z zestawem Kids’ Pak, na który składa się 10-centymetrowy MiniSUB, jabłko oraz woda. W zależności od preferencji małych lub dużych klientów mogą oni wybrać sandwicz z indykiem, pieczoną wołowiną lub szynką. W ofercie dostępna jest również wersja Veggy Patty ze świeżymi, soczystymi warzywami. Nowy kinowy hit to dobry pretekst, aby poczuć pozytywne emocje, płynące nie tylko z oglądania filmu, ale także celebrowania posiłku w najbliższym gronie.

Promocja wokół filmu „W głowie się nie mieści” to efekt współpracy firmy SUBWAY z działem .Disneymedia+, który jest strukturą w ramach The Walt Disney Company, specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney, Marvel oraz Lucasfilms. Za obsługę projektów w zakresie marketingu i public relations odpowiada agencja Q&ACommunications.

Źródło: SUBWAY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764