Najnowsza produkcja studia Disney·Pixar „W głowie się nie mieści” pojawi się na ekranach kin 1 lipca. Miłośnicy animacji poczują ogrom dodatkowych emocji, gdyż pozytywnych wrażeń dostarczy im nie tylko projekcja filmu, ale również wizyta w restauracji SUBWAY. Na klientów, którzy zdecydują się kupić zestaw Kids’ Pak, czekają limitowane torby z wizerunkami bohaterów najnowszej animacji studia Disney·Pixar – Radość, Strach, Gniew, Odraza, a także Smutek. Postacie z filmu będą spoglądały na klientów restauracji m.in. także z plakatów.
Animacje studia Disney·Pixar od lat podbijają serca widzów, a miłośnicy kina lubią poręczne gadżety, które przypominają im o mile spędzonym czasie. Limitowana edycja toreb dostępna będzie w restauracjach od 15 czerwca wraz z zestawem Kids’ Pak, na który składa się 10-centymetrowy MiniSUB, jabłko oraz woda. W zależności od preferencji małych lub dużych klientów mogą oni wybrać sandwicz z indykiem, pieczoną wołowiną lub szynką. W ofercie dostępna jest również wersja Veggy Patty ze świeżymi, soczystymi warzywami. Nowy kinowy hit to dobry pretekst, aby poczuć pozytywne emocje, płynące nie tylko z oglądania filmu, ale także celebrowania posiłku w najbliższym gronie.
Promocja wokół filmu „W głowie się nie mieści” to efekt współpracy firmy SUBWAY z działem .Disneymedia+, który jest strukturą w ramach The Walt Disney Company, specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney, Marvel oraz Lucasfilms. Za obsługę projektów w zakresie marketingu i public relations odpowiada agencja Q&ACommunications.
Źródło: SUBWAY