logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„W głowie się nie mieści” w sieci Subway

  PR 29.06.2015, przeczytano 2415 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza produkcja studia Disney·Pixar „W głowie się nie mieści” pojawi się na ekranach kin 1 lipca. Miłośnicy animacji poczują ogrom dodatkowych emocji, gdyż pozytywnych wrażeń dostarczy im nie tylko projekcja filmu, ale również wizyta w restauracji SUBWAY. Na klientów, którzy zdecydują się kupić zestaw Kids’ Pak, czekają limitowane torby z wizerunkami bohaterów najnowszej animacji studia Disney·Pixar – Radość, Strach, Gniew, Odraza, a także Smutek. Postacie z filmu będą spoglądały na klientów restauracji m.in. także z plakatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-glowie-sie-nie-miesci-w-sieci-subway,25272,artykul.html

Animacje studia Disney·Pixar od lat podbijają serca widzów, a miłośnicy kina lubią poręczne gadżety, które przypominają im o mile spędzonym czasie. Limitowana edycja toreb dostępna będzie w restauracjach od 15 czerwca wraz z zestawem Kids’ Pak, na który składa się 10-centymetrowy MiniSUB, jabłko oraz woda. W zależności od preferencji małych lub dużych klientów mogą oni wybrać sandwicz z indykiem, pieczoną wołowiną lub szynką. W ofercie dostępna jest również wersja Veggy Patty ze świeżymi, soczystymi warzywami. Nowy kinowy hit to dobry pretekst, aby poczuć pozytywne emocje, płynące nie tylko z oglądania filmu, ale także celebrowania posiłku w najbliższym gronie.

Promocja wokół filmu „W głowie się nie mieści” to efekt współpracy firmy SUBWAY z działem .Disneymedia+, który jest strukturą w ramach The Walt Disney Company, specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney, Marvel oraz Lucasfilms. Za obsługę projektów w zakresie marketingu i public relations odpowiada agencja Q&ACommunications.

Źródło: SUBWAY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764