logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W Integart Festiwal Druku trwa nadal!

  S 20.09.2019, przeczytano 476 razy
ilustracjastrzałka

Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-integart-festiwal-druku-trwa-nadal%21,384046,artykul.html

W ramach kontynuacji współpracy Integart przygotował kilka ciekawych propozycji! Jedną z nich są Dni Otwarte poświęcone technologii HP Stitch, które odbędą się już 26 i 27 września w Błoniach pod Wrocławiem. Szczegółowe informacje na temat eventu oraz możliwość rejestracji udostępniono na stronie: https://www.integart.com.pl/events/item/105.

Kolejną propozycją skierowaną do firm, które zainteresowane są zakupem urządzeń komplementarnych tj. plotery tnące, laminatory czy aplikatory stołowe, jest atrakcyjna oferta cenowa na zakup tych urządzeń. Co prawda atrakcyjny cennik obowiązywał jedynie na targach Festiwal Druku, ale ciągle istnieje możliwość skorzystania z oferty w ramach sklepu internetowego Komplementarne.pl. Więcej informacji na tej stronie.

Dla firm zainteresowanych ofertą mediową Integart przygotował także limitowaną ilość zestawów zawierające próbki materiałów. Aby je otrzymać należy wypełnić ten formularz. Kto pierwszy ten lepszy!

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764