logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W Integart Festiwal Druku trwa nadal!

  S 20.09.2019, przeczytano 1576 razy
ilustracjastrzałka

Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-integart-festiwal-druku-trwa-nadal%21,384046,artykul.html

W ramach kontynuacji współpracy Integart przygotował kilka ciekawych propozycji! Jedną z nich są Dni Otwarte poświęcone technologii HP Stitch, które odbędą się już 26 i 27 września w Błoniach pod Wrocławiem. Szczegółowe informacje na temat eventu oraz możliwość rejestracji udostępniono na stronie: https://www.integart.com.pl/events/item/105.

Kolejną propozycją skierowaną do firm, które zainteresowane są zakupem urządzeń komplementarnych tj. plotery tnące, laminatory czy aplikatory stołowe, jest atrakcyjna oferta cenowa na zakup tych urządzeń. Co prawda atrakcyjny cennik obowiązywał jedynie na targach Festiwal Druku, ale ciągle istnieje możliwość skorzystania z oferty w ramach sklepu internetowego Komplementarne.pl. Więcej informacji na tej stronie.

Dla firm zainteresowanych ofertą mediową Integart przygotował także limitowaną ilość zestawów zawierające próbki materiałów. Aby je otrzymać należy wypełnić ten formularz. Kto pierwszy ten lepszy!

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764