logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W kampanii ING „Przychodzi firma do klienta”

  PR 24.08.2018, przeczytano 713 razy

ING w najnowszej kampanii radiowej pokazuje, że bez klientów nie ma biznesu. Bank zachęca przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych. Dzięki temu ich klienci mogą płacić tak, jak chcą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-kampanii-ing-_przychodzi-firma-do-klienta_,37680,artykul.html

- Polacy coraz chętniej korzystają z rozwiązań bezgotówkowych. Wybierają miejsca gdzie mogą zapłacić w sposób jaki chcą – kartą lub telefonem. Aby wesprzeć firmy, naszych klientów, dostarczamy im rozwiązania i narzędzia, aby mogli lepiej wpisać się w potrzeby swoich klientów i mieć ich więcej. Jednym z takich rozwiązań jest terminal płatniczy, o którym mówimy w najnowszej kampanii radiowej. Z danych Fundacji Polska Bezgotówkowa wynika, że aż 70% przedsiębiorców uważa, że terminal wpływa na zwiększenie liczby klientów w ich firmie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING oferuje firmom terminal płatniczy w ofercie specjalnej 14 miesięcy za 0 zł, która obejmuje:

  • 0 zł za terminal przez 12 miesięcy w ramach Programu Polska Bezgotówkowa + 2 miesiące od ING,
  • 0 zł prowizji od transakcji kartami Visa i Mastercard - do 100 tys. zł obrotu przez 12 miesięcy + do 20 tys. w 13 i 14 miesiącu od ING,
  • 0 zł za transakcje BLIKIEM przez 14 miesięcy.

ING udostępnia klientom mobilny terminal płatniczy, którym firmy mogą przyjmować płatności tam, gdzie chcą ich klienci. Bank gwarantuje, że pieniądze z transakcji bezgotówkowej znajdą się na koncie firmy do godziny 10:00 następnego dnia, co w mniejszych firmach ma duże znaczenie dla płynności.

Mobilny terminal płatniczy Verifone VX675 to najmniejszy bezprzewodowy terminal na rynku. Terminal przyjmuje płatności kartami Visa oraz Mastercard (z chipem, z paskiem magnetycznym i zbliżeniowe). Obsługuje również kody BLIK i umożliwia skorzystanie z usługi Cash Back.

Z oferty mogą skorzystać zarówno małe, jak i duże firmy, które mają konto firmowe w ING.

Bank oferuje również nowoczesny system do zarządzania terminalami – ING POS, w którym przedstawione są wszystkie informacje o zrealizowanych transakcjach. Klient może sprawdzić liczbę transakcji, ich wartość, status, naliczone opłaty oraz przygotować raport.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Przychodzi firma do klienta”
  • Start kampanii: 20 sierpnia 2018 roku
  • Narzędzia: Największe stacje radiowe w Polsce oraz ich internetowe odpowiedniki, Spotify i Youtube
  • Spot radiowy
  • Agencja: Brain
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764