logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W maju rusza zasmakująca kampania piwa Redd’s

  PR 28.04.2014, przeczytano 2028 razy
ilustracjastrzałka
Key visual

W nadchodzącym sezonie w świecie Redd’sa będzie zasmakująco! Pod koniec kwietnia swoją premierę będzie miał nowy spot reklamowy marki. Kampania telewizyjna wspiera wprowadzenie na rynek odmienionych piw Redd’s. Poza spotami w TV, akcja uzupełniona będzie kampanią PR, OOH oraz działaniami skierowanymi bezpośrednio do konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-maju-rusza-zasmakujaca-kampania-piwa-redds,21496,artykul.html

W tym sezonie Redd’s postawił na odmienione receptury o których dowiemy się m.in. z kampanii reklamowej. Premiera spotu na fanpage’u piwa Redd’s odbyła się 26 kwietnia, a emisja w ogólnopolskich kanałach TV rozpocznie się 5 maja.

Nowa kampania reklamowa informować będzie o zmianach, które dotyczą wszystkich wariantów smakowych piw Redd’s: Apple, Cranberry, Grapefruit&Pineapple i Raspberry. Popularne piwo będzie dostępne w nowych opakowaniach, na których uwagę przykuwa litera „R” – symbol marki. Nowoczesnym, dynamicznym projektem etykiet marka chce zachęcić nowych konsumentów do spróbowania Redd`sa. Wprowadzone zmiany z jednej strony są odpowiedzią na potrzeby konsumentów, z drugiej zaś to kolejna niespodzianka, jaką marka dla nich przygotowała, aby pokazać, że dla swoich fanów chce się nieustannie udoskonalać.

W nowym spocie kluczowe miejsce odgrywa produkt
– mówi Natalia Babczyńska, kierownik marki Redd’s. – W kampanii chcieliśmy podkreślić odmienione piwne receptury, ale i wskazać okazję, podczas której konsumenci sięgają po nasze piwa. Redd’s doda smaku każdemu spotkaniu w towarzystwie przyjaciół. – dodaje.

Kampania reklamowa odmienionego piwa Redd`s obejmować będzie także materiały POS, akcje samplingowe oraz outdoor. Dodatkowo marka przygotowała działania dedykowane dla swoich fanów na fanpage’u piwa na Facebooku. Na portalu będzie można m.in. zagrać w wirtualną grę towarzyską oraz zostać degustatorem odmienionych smaków.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada agencja Grey Warszawa, postprodukcją zajęło się studio produkcyjne Orka. Działania digital prowadzi agencja Lubię To. Akcje skierowane bezpośrednio do konsumentów realizuje IQ Marketing. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications. Planowaniem mediów i ich zakupem zajmuje się dom mediowy MEC. Nowe opakowania Redd’sa zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF PRO-1100: fotograficzna drukarka A2
Firma Canon ogłasza premierę długo oczekiwanego urządzenia imagePROGRAF PRO-1100, flagowego modelu w serii profesjonalnych drukarek atramentowych A2. ImagePROGRAF PRO-1100 zaprojektowano z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i entuzjastach fotografii, aby zapewnić im wyjątkową jakość i trwałość zdjęć.
ZFPR wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs
Związek Firm Public Relations (ZFPR) opublikował Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs – pierwszą w Polsce samoregulację w obszarze rzecznictwa interesów. Jego celem jest wyznaczenie i promocja najwyższych standardów w szczególnej sferze dialogu pomiędzy społeczeństwem obywatelskim, biznesem a administracją publiczną i politykami.
Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations
Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.
Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764