logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W pogoni za światłem – zdjęcia ślubne w kampanii Nikon

  PR 11.07.2019, przeczytano 1070 razy
ilustracjastrzałka
The Golden State – ślub Jamie i Glenn, Palm Springs, California. Zdjęcie wykonane aparatem Nikon Z 6 + NIKKOR Z 50mm f/1.8 S 1/3200 s | f/2.8 | 50mm | ISO 50 Tali Photography

„Pursuit Of Light” to nowa kampania Nikon Europe, zrealizowana przy współpracy z wiodącymi fotografami ślubnymi z całej Europy. W zachwycającej serii zdjęć udowadniają oni, jak istotnym elementem fotografii ślubnej jest światło.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-pogoni-za-swiatlem-%E2%80%93-zdjecia-slubne-w-kampanii-nikon,383219,artykul.html

Zadaniem, jakie postawiono przed fotografami takimi jak The Kitcheners czy Tali Photography było pokazanie, co z ich perspektywy oznacza “Pogoń Za Światłem” (Pursuit Of Light). Do wykonania zdjęć wykorzystane zostały pełnoklatkowe bezlusterkowe modele Nikon Z 7 i Nikon Z 6, w komplecie z różnymi obiektywami NIKKOR. Podczas prac nad projektem fotografowie zmierzyli się z trzema wyzwaniami – uchwycić ulotne emocje dnia ślubu, wydobyć piękno „złotej godziny” oraz poeksperymentować ze światłocieniem.

W efekcie powstały zachwycające serie zdjęć w przepięknych sceneriach, od bajkowych krajobrazów Palm Springs po nostalgiczne doliny Szkocji – wszystko z wykorzystaniem szerokiej średnicy bagnetu Z, doskonałej do eksperymentowania ze światłem w przeróżnych okolicznościach.

Najważniejszym wyzwaniem było jednak uwiecznienie intymnej więzi, łączącej parę młodą w tym wyjątkowym dniu.

Pochodzące z Niemiec fotografki, siostry Tali i Claudia, połączyły kadry rodem z luksusowych magazynów modowych z naturalną celebracją miłości. Testując bezgłośną migawkę w modelu Nikon Z 6, były w stanie z bardzo bliska uchwycić momenty pełne emocji. Zakres czułości ISO aparatu 100-51200 zniwelował wszelkie problemy, jakie mogło stwarzać zachodzące słońce przy fotografowaniu pozującej pary oraz pozwolił wydobyć szczegóły wspaniałej kreacji panny młodej.

Dylan i Joanna – małżeństwo fotografów znane jako The Kitcheners – wykorzystali moc obrazowania aparatu Z 6 oraz niezwykle precyzyjnego obiektywu NIKKOR Z 50mm f/1.8 S, by eksperymentować ze światłem i cieniem w naturalnym otoczeniu.

- Dzięki niesamowitemu systemowi redukcji drgań IBIS (in-built image stabilisation) mogliśmy fotografować przy o wiele dłuższych czasach ekspozycji niż kiedykolwiek wcześniej. Ultrakrótki czas otwarcia migawki 1/8000 powoduje, że Nikon Z 6 jest idealnym wyborem w każdej sytuacji plenerowej, od jasnego południa do zdjęć po zachodzie słońca – podsumowali The Kitcheners.

Dzięki adapterowi FTZ, para fotografów mogła z aparatem bezlusterkowym użyć również ich ulubionego obiektywu z bagnetem F, NIKKOR 85mm f/1.8G.

obrazek

Elopement moments – ślub Olivii i Brandona, Szkocja. Nikon Z 6 + AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G (Adapter FTZ) | 1/1000 s | f/2.0 | 50 mm | ISO 100 Fot. The Kitcheners

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764