logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W pogoni za światłem – zdjęcia ślubne w kampanii Nikon

  PR 11.07.2019, przeczytano 366 razy
ilustracjastrzałka
The Golden State – ślub Jamie i Glenn, Palm Springs, California. Zdjęcie wykonane aparatem Nikon Z 6 + NIKKOR Z 50mm f/1.8 S 1/3200 s | f/2.8 | 50mm | ISO 50 Tali Photography

„Pursuit Of Light” to nowa kampania Nikon Europe, zrealizowana przy współpracy z wiodącymi fotografami ślubnymi z całej Europy. W zachwycającej serii zdjęć udowadniają oni, jak istotnym elementem fotografii ślubnej jest światło.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-pogoni-za-swiatlem-%E2%80%93-zdjecia-slubne-w-kampanii-nikon,383219,artykul.html

Zadaniem, jakie postawiono przed fotografami takimi jak The Kitcheners czy Tali Photography było pokazanie, co z ich perspektywy oznacza “Pogoń Za Światłem” (Pursuit Of Light). Do wykonania zdjęć wykorzystane zostały pełnoklatkowe bezlusterkowe modele Nikon Z 7 i Nikon Z 6, w komplecie z różnymi obiektywami NIKKOR. Podczas prac nad projektem fotografowie zmierzyli się z trzema wyzwaniami – uchwycić ulotne emocje dnia ślubu, wydobyć piękno „złotej godziny” oraz poeksperymentować ze światłocieniem.

W efekcie powstały zachwycające serie zdjęć w przepięknych sceneriach, od bajkowych krajobrazów Palm Springs po nostalgiczne doliny Szkocji – wszystko z wykorzystaniem szerokiej średnicy bagnetu Z, doskonałej do eksperymentowania ze światłem w przeróżnych okolicznościach.

Najważniejszym wyzwaniem było jednak uwiecznienie intymnej więzi, łączącej parę młodą w tym wyjątkowym dniu.

Pochodzące z Niemiec fotografki, siostry Tali i Claudia, połączyły kadry rodem z luksusowych magazynów modowych z naturalną celebracją miłości. Testując bezgłośną migawkę w modelu Nikon Z 6, były w stanie z bardzo bliska uchwycić momenty pełne emocji. Zakres czułości ISO aparatu 100-51200 zniwelował wszelkie problemy, jakie mogło stwarzać zachodzące słońce przy fotografowaniu pozującej pary oraz pozwolił wydobyć szczegóły wspaniałej kreacji panny młodej.

Dylan i Joanna – małżeństwo fotografów znane jako The Kitcheners – wykorzystali moc obrazowania aparatu Z 6 oraz niezwykle precyzyjnego obiektywu NIKKOR Z 50mm f/1.8 S, by eksperymentować ze światłem i cieniem w naturalnym otoczeniu.

- Dzięki niesamowitemu systemowi redukcji drgań IBIS (in-built image stabilisation) mogliśmy fotografować przy o wiele dłuższych czasach ekspozycji niż kiedykolwiek wcześniej. Ultrakrótki czas otwarcia migawki 1/8000 powoduje, że Nikon Z 6 jest idealnym wyborem w każdej sytuacji plenerowej, od jasnego południa do zdjęć po zachodzie słońca – podsumowali The Kitcheners.

Dzięki adapterowi FTZ, para fotografów mogła z aparatem bezlusterkowym użyć również ich ulubionego obiektywu z bagnetem F, NIKKOR 85mm f/1.8G.

obrazek

Elopement moments – ślub Olivii i Brandona, Szkocja. Nikon Z 6 + AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G (Adapter FTZ) | 1/1000 s | f/2.0 | 50 mm | ISO 100 Fot. The Kitcheners

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764