logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W pogoni za światłem – zdjęcia ślubne w kampanii Nikon

  PR 11.07.2019, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka
The Golden State – ślub Jamie i Glenn, Palm Springs, California. Zdjęcie wykonane aparatem Nikon Z 6 + NIKKOR Z 50mm f/1.8 S 1/3200 s | f/2.8 | 50mm | ISO 50 Tali Photography

„Pursuit Of Light” to nowa kampania Nikon Europe, zrealizowana przy współpracy z wiodącymi fotografami ślubnymi z całej Europy. W zachwycającej serii zdjęć udowadniają oni, jak istotnym elementem fotografii ślubnej jest światło.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-pogoni-za-swiatlem-%E2%80%93-zdjecia-slubne-w-kampanii-nikon,383219,artykul.html

Zadaniem, jakie postawiono przed fotografami takimi jak The Kitcheners czy Tali Photography było pokazanie, co z ich perspektywy oznacza “Pogoń Za Światłem” (Pursuit Of Light). Do wykonania zdjęć wykorzystane zostały pełnoklatkowe bezlusterkowe modele Nikon Z 7 i Nikon Z 6, w komplecie z różnymi obiektywami NIKKOR. Podczas prac nad projektem fotografowie zmierzyli się z trzema wyzwaniami – uchwycić ulotne emocje dnia ślubu, wydobyć piękno „złotej godziny” oraz poeksperymentować ze światłocieniem.

W efekcie powstały zachwycające serie zdjęć w przepięknych sceneriach, od bajkowych krajobrazów Palm Springs po nostalgiczne doliny Szkocji – wszystko z wykorzystaniem szerokiej średnicy bagnetu Z, doskonałej do eksperymentowania ze światłem w przeróżnych okolicznościach.

Najważniejszym wyzwaniem było jednak uwiecznienie intymnej więzi, łączącej parę młodą w tym wyjątkowym dniu.

Pochodzące z Niemiec fotografki, siostry Tali i Claudia, połączyły kadry rodem z luksusowych magazynów modowych z naturalną celebracją miłości. Testując bezgłośną migawkę w modelu Nikon Z 6, były w stanie z bardzo bliska uchwycić momenty pełne emocji. Zakres czułości ISO aparatu 100-51200 zniwelował wszelkie problemy, jakie mogło stwarzać zachodzące słońce przy fotografowaniu pozującej pary oraz pozwolił wydobyć szczegóły wspaniałej kreacji panny młodej.

Dylan i Joanna – małżeństwo fotografów znane jako The Kitcheners – wykorzystali moc obrazowania aparatu Z 6 oraz niezwykle precyzyjnego obiektywu NIKKOR Z 50mm f/1.8 S, by eksperymentować ze światłem i cieniem w naturalnym otoczeniu.

- Dzięki niesamowitemu systemowi redukcji drgań IBIS (in-built image stabilisation) mogliśmy fotografować przy o wiele dłuższych czasach ekspozycji niż kiedykolwiek wcześniej. Ultrakrótki czas otwarcia migawki 1/8000 powoduje, że Nikon Z 6 jest idealnym wyborem w każdej sytuacji plenerowej, od jasnego południa do zdjęć po zachodzie słońca – podsumowali The Kitcheners.

Dzięki adapterowi FTZ, para fotografów mogła z aparatem bezlusterkowym użyć również ich ulubionego obiektywu z bagnetem F, NIKKOR 85mm f/1.8G.

obrazek

Elopement moments – ślub Olivii i Brandona, Szkocja. Nikon Z 6 + AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G (Adapter FTZ) | 1/1000 s | f/2.0 | 50 mm | ISO 100 Fot. The Kitcheners

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
Pegasus Axis to stołowa drukarka UV, która oferuje szerokie możliwości druku przy zachowaniu fotograficznej jakości realizacji i wydajności produkcji. Małe rozmiary maszyny sprawiają, że jest to drukarka dostępna dla każdego – zarówno małej agencji, jak i wielkoformatowej drukarni.
Nie żyje Bohdan Butenko
W wieku 88 lat zmarł Bohdan Butenko – słynny grafik i ilustrator związany przez lata z redakcją „Przekroju”, twórca postaci Gapiszona, Kwapiszona, Gucia i Cezara.
Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764