logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W Polsat Box możesz mieć wszystko – nowa kampania reklamowa

  PR 07.01.2022, przeczytano 949 razy
ilustracja

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box informująca o promocyjnej ofercie operatora, w której Pakiet M Sport z mnóstwem sportu i kanałami dla całej rodziny kosztuje 60 złotych miesięcznie, a dekoder polsat box 4K lite jest dostępny od 1 zł. Ponadto przy wyborze tej oferty abonament w Plusie można kupić z dodatkowymi rabatami – już od 25 złotych miesięcznie. Główną rolę w spocie gra ceniony przez widzów Jacek Braciak, który pokazuje córce, że wybierając ofertę Polsat Box, można mieć wszystko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-polsat-box-mozesz-miec-wszystko-%E2%80%93-nowa-kampania-reklamowa,394320,artykul.html

Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, Internecie i stacjach radiowych. Spot reklamowy powstał dzięki współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft (wcześniej Scholz & Friends). Przenosi on widzów do domu, w którym ojciec próbuje pocieszyć smutną córeczkę. Dziewczynka usłyszała od koleżanki, że nie można mieć wszystkiego. Z tą opinia nie zgadzają się rodzice. Tata, w którego rolę niezmiennie wciela się Jacek Braciak, oprowadza ją oraz widzów po kolejnych pokojach, pokazując, że w bogatej ofercie Polsat Box można jednak mieć wszystko. Każdy znajdzie tu ulubioną rozrywkę i może ją oglądać, gdzie chce oraz na czym chce. Szczęśliwe dziecko podsumowuje, że tata zawsze ma rację. A wdzięczna żona dodaje – rządzisz.

W ramach kampanii prowadzonej w telewizji, Internecie i lokalnych stacjach radiowych wykorzystywany jest m.in. spot reklamowy w dwóch wersjach – 45” oraz 30”.

Pakiet podstawowy M Sport to 79 różnorodnych kanałów dla całej rodziny wzbogaconych o stacje: Polsat Sport Premium z Ligą Mistrzów UEFA, Eleven Sports z m.in. włoską Serie A TIM, hiszpańską LaLiga Santander i wyścigami Formula 1® oraz promocyjnie CANAL+ SPORT3 i 4 z PKO BP Ekstraklasą za 0 zł.

Metryczka kampanii:

  • Kreacja: Agencja Freundschaft
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Televizor; audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV (m.in. Polsat i kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN i kanały tematyczne TVN Grupa Discovery), online, radio.

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764