logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W rodzinie im więcej, tym lepiej - startuje nowa kampania T-mobile

  PR 29.06.2020, przeczytano 322 razy
ilustracja

Z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciach? Nic podobnego! Udowadnia to najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, w której operator przypomina o specjalnej ofercie dla rodzin, stworzonej w oparciu o zasadę: im więcej, tym taniej. Co zyskują klienci? Dostęp do świetnej jakości sieci, nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz paczki internetu mobilnego w abonamencie już od 25 zł miesięcznie za numer. Zniżki czekają również na osoby, które wybiorą ofertę dla duetów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-rodzinie-im-wiecej%2C-tym-lepiej---startuje-nowa-kampania-t-mobile,387601,artykul.html

Rodzinne rachunki za dostęp do internetu i telefony dla każdego z domowników mogą przyprawić o zawrót głowy. Ale nie w T-Mobile! W najnowszej kampanii reklamowej, która startuje 23 czerwca, operator przypomina o swojej korzystnej ofercie dla rodzin.

Jak zatem uzyskać dostęp do abonamentu w cenie zaledwie 25 zł miesięcznie? Wystarczy zdecydować się na najnowszą taryfę XS, dostępną standardowo w cenie 35 zł za miesiąc, a następnie wybrać opcję abonamentu dla rodziny. Wówczas cykliczna opłata za każdy z numerów będzie wynosić dokładnie 25 zł. Na użytkowników tej opcji czekają oczywiście nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y w Polsce oraz Unii Europejskiej oraz pakiet 3 GB danych.

Każdemu według potrzeb

Co jednak, jeżeli domownicy mają różne potrzeby i chcą skorzystać z innych taryf? Żaden problem! Oferta rodzinna może bowiem składać się z dowolnie wybranych opcji, które można ze sobą łączyć. Taryfa XS została stworzona z myślą o osobach chcących pozostawać zawsze w kontakcie i cieszyć się abonamentem w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. A dla prawdziwych „pożeraczy” internetu, T‑Mobile przygotował m.in. taryfę M, zapewniającą dostęp do gigabajtów, rozmów i SMS-ów bez limitu. Nawet po wykorzystaniu 15 GB przewidzianych w pakiecie, użytkownik może nadal korzystać z sieci z prędkością 1Mb/s, pozwalającą swobodnie korzystać z ulubionych treści. W ofercie standardowej opcja dostępna jest już od 55 zł miesięcznie, zaś w abonamencie rodzinnym cena ta spada do zaledwie 40 zł za numer. I co ważne – niezależnie od wybranej taryfy, dołączanie bliskich do abonamentu rodzinnego może odbyć się w dowolnym momencie.

Najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile będzie prowadzona w telewizji, internecie, social mediach oraz na billboardach i w punktach sprzedaży do połowy sierpnia.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Według najnowszych prognoz opublikowanych przez Zenith, globalne wydatki na reklamę w kategorii moto zmniejszą się o 21,0% w 2020 roku na 10 kluczowych rynkach*. To dwa i pół raza szybszy spadek w porównaniu do całego rynku reklamy w tych krajach.
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
W badaniu przeprowadzonym przez IAB Polska, co drugi internauta zadeklarował, że pandemia koronawirusa zmniejszyła jego poczucie bezpieczeństwa. Ostatnie miesiące nie tylko zachwiały globalną gospodarką, ale również bezpowrotnie zmieniły relacje społeczne. Dlatego czternasta edycja Forum IAB upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach...
Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu
Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i...
ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764