logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W rodzinie im więcej, tym lepiej - startuje nowa kampania T-mobile

  PR 29.06.2020, przeczytano 1018 razy
ilustracja

Z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciach? Nic podobnego! Udowadnia to najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, w której operator przypomina o specjalnej ofercie dla rodzin, stworzonej w oparciu o zasadę: im więcej, tym taniej. Co zyskują klienci? Dostęp do świetnej jakości sieci, nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz paczki internetu mobilnego w abonamencie już od 25 zł miesięcznie za numer. Zniżki czekają również na osoby, które wybiorą ofertę dla duetów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-rodzinie-im-wiecej%2C-tym-lepiej---startuje-nowa-kampania-t-mobile,387601,artykul.html

Rodzinne rachunki za dostęp do internetu i telefony dla każdego z domowników mogą przyprawić o zawrót głowy. Ale nie w T-Mobile! W najnowszej kampanii reklamowej, która startuje 23 czerwca, operator przypomina o swojej korzystnej ofercie dla rodzin.

Jak zatem uzyskać dostęp do abonamentu w cenie zaledwie 25 zł miesięcznie? Wystarczy zdecydować się na najnowszą taryfę XS, dostępną standardowo w cenie 35 zł za miesiąc, a następnie wybrać opcję abonamentu dla rodziny. Wówczas cykliczna opłata za każdy z numerów będzie wynosić dokładnie 25 zł. Na użytkowników tej opcji czekają oczywiście nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y w Polsce oraz Unii Europejskiej oraz pakiet 3 GB danych.

Każdemu według potrzeb

Co jednak, jeżeli domownicy mają różne potrzeby i chcą skorzystać z innych taryf? Żaden problem! Oferta rodzinna może bowiem składać się z dowolnie wybranych opcji, które można ze sobą łączyć. Taryfa XS została stworzona z myślą o osobach chcących pozostawać zawsze w kontakcie i cieszyć się abonamentem w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. A dla prawdziwych „pożeraczy” internetu, T‑Mobile przygotował m.in. taryfę M, zapewniającą dostęp do gigabajtów, rozmów i SMS-ów bez limitu. Nawet po wykorzystaniu 15 GB przewidzianych w pakiecie, użytkownik może nadal korzystać z sieci z prędkością 1Mb/s, pozwalającą swobodnie korzystać z ulubionych treści. W ofercie standardowej opcja dostępna jest już od 55 zł miesięcznie, zaś w abonamencie rodzinnym cena ta spada do zaledwie 40 zł za numer. I co ważne – niezależnie od wybranej taryfy, dołączanie bliskich do abonamentu rodzinnego może odbyć się w dowolnym momencie.

Najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile będzie prowadzona w telewizji, internecie, social mediach oraz na billboardach i w punktach sprzedaży do połowy sierpnia.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764