logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W rytmie PR-u: Komu Komunikacja o promocji muzyki

  PR 09.11.2015, przeczytano 514 razy

18 listopada w Krakowie odbędzie się dwudzieste pierwsze, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym swoje urodziny obchodzi magazyn “Billboard”, rozdawane są nagrody American Music Awards oraz MTV Europe Music Awards, prelegenci i uczestnicy spotkania zastanowią się, jak mówić i pisać o muzyce oraz jak promować wydarzenia muzyczne, płyty i zespoły, aby zwrócić na nie uwagę szerokiej publiczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/w-rytmie-pr-u%3A-komu-komunikacja-o-promocji-muzyki,26495,artykul.html

Spotkanie rozpocznie Marek Chołoniewski, kompozytor, inicjator i dyrektor Festiwalu Audio Art, który skupi się na zagadnieniu przekazywania ważnych treści poprzez muzykę. Wojciech Kwiatkowski, PR manager klubu Fabryka, opowie o komunikacji miejsca organizującego wydarzenia muzyczne. Rafał Zbrzeski, od lat działający w branży handlowo-muzycznej, odpowie na pytanie, jak zachęcać ludzi do zakupu muzyki i budować z nimi trwałe relacje. Spotkanie zakończy Wojciech Barczyński, dziennikarz Off Radia Kraków, który zdradzi, jak skusić dziennikarza muzycznego do przesłuchania nowej płyty.

- W listopadzie postanowiliśmy nie dać się jesiennemu nastrojowi, ale skupić się na tym, co poprawia humor i pomaga przetrwać długie, ciemne wieczory - czyli na muzyce. Wybraliśmy miejsce, które niebawem zniknie z mapy Krakowa, i zaprosiliśmy do niego gości specjalizujących się w promowaniu wydarzeń i produktów muzycznych. Zapraszamy wszystkich, którzy kochają muzykę i działają w branży - na pewno każdy znajdzie coś interesującego dla siebie - mówi Łukasz Majewski, współorganizator akcji Komu Komunikacja.

 - Kalendarze wydarzeń kulturalnych w większych i mniejszych miastach coraz częściej wypełniają się eventami muzycznymi - koncerty, festiwale, recitale. Wystarczy zajrzeć na listy przebojów lub wirtualną albo rzeczywistą półkę z nowościami w sklepie muzycznym, aby przekonać się, że artyści nie próżnują. Dostęp do różnorodnej muzyki - także tej na żywo - jest coraz łatwiejszy. To jednak oznacza, że coraz większym wyzwaniem jest wypromowanie muzyka i muzyki. Jak robić to skutecznie? O tym porozmawiamy podczas najbliższego spotkania w ramach projektu Komu Komunikacja - tłumaczy Magdalena Grochala, współorganizatorka akcji.

Dwudzieste pierwsze, bezpłatne spotkanie w ramach akcji Komu Komunikacja odbędzie się 18 listopada w klubie Fabryka w Krakowie przy ulicy Zabłocie 23.

Źródło: Komu Komunikacja

www.komukomunikacja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764