logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G w sklepach Kaufland

  PR 21.05.2019, przeczytano 212 razy
ilustracja

Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-sos-wioski-dzieciece-i-pandg-w-sklepach-kaufland,382549,artykul.html

Dziecko niedożywione to takie, które nie spożywa regularnych i właściwych posiłków. Może powodować to różne zaburzenia, które wpływają niekorzystnie na prawidłowy rozwój psychiczny i fizyczny dziecka. Dla wielu dzieci i ich rodziców to kwestia wstydliwa prowadząca często do wykluczenia społecznego, a nawet odrzucenia wśród rówieśników.Według badań sytuacja wielu rodzin uległa poprawie, jednak skala niedożywienia jest wciąż duża: aż co 11 dziecko w Polsce żyje poniżej minimum egzystencji.[1] Największe trudności przeżywają rodziny wielodzietne – z co najmniej trójką dzieci w wieku do 17 lat.[2] Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce od 35 lat pomaga dzieciom w trudnej sytuacji - dzieciom, które potrzebują nie tylko psychologicznego wsparcia, pomocy w nauce, ale po prostu ciepłego pełnowartościowego posiłku. Dlatego też, Stowarzyszenie podejmuje wiele działań związanych z dożywianiem dzieci i młodzieży. Między innymi wspólnie z Procter & Gamble oraz siecią sklepów Kaufland organizuje program „Czyste pomaganie”.

- Problem niedożywienia jest niestety wciąż aktualny, a tym samym wciąż potrzebna jest pomoc i implementacja odpowiednich rozwiązań. We wszystkich naszych lokalizacjach, gdzie działają placówki wsparcia dziennego, bądź są prowadzone grupowe działania skierowane do dzieci, oferujemy podopiecznym ciepły zbilansowany posiłek. Ponadto, oprócz działania bezpośredniego jakim jest dożywianie, zarówno dzieci jak i rodzice, uczestniczą w warsztatach dotyczących kwestii zdrowego żywienia i ich wpływu na rozwój człowieka - mówi Łukasz Łagód, Doradca ds. Programu Umacniania Rodziny „SOS Rodzinie”.

Procter & Gamble, producent marek Fairy, Ariel, Vizir, Lenor i Ambi Pur wraz z siecią sklepów Kaufland uruchamiają program „Czyste pomaganie” już po raz drugi. Świetlice szkolne w Siedlcach, Lublinie, Biłgoraju i Karlinie dzięki wsparciu finansowemu z pierwszej edycji akcji wydały 15 000 darmowych obiadóww[3].

W tym roku przed organizatorami czeka kolejne wyzwanie.

- Nasze marki Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur na co dzień dbają o komfort życia i czystość w polskich domach. Mamy nadzieję, że w nasz wspólny program „Czyste pomaganie” włączy się jak najwięcej konsumentów, abyśmy mogli wspólnie zapełnić kolejne 10 000 talerzyków dla dzieci w potrzebie. Mechanizm akcji jest bardzo prosty, bo pomóc można podczas codziennych zakupów, kupując co najmniej jeden z produktów tych marek – mówi Justyna Rymkiewicz, Manager ds. Komunikacji z P&G.

- We współpracy z jednym z naszych największych dostawców, firmą P&G, możemy zadbać o potrzeby dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Nasza sieć chętnie angażuje się w różnego typu inicjatywy, których celem jest pomoc potrzebującym. Warto jednak podkreślić, że nie byłoby to możliwe, gdyby nie dobre serca i zaangażowanie naszych klientów oraz pracowników. To dzięki ich ofiarności wspólnie możemy zmieniać świat na lepsze - podkreśla Agnieszka Kotlińska, ekspert ds. CSR sieci Kaufland.

Akcja „Czyste pomaganie” trwa do 12 czerwca 2019 roku. Konsumenci kupując produkty codziennego użytku marek Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur we wszystkich sklepach Kaufland pomagają sfinansować posiłki dla dzieci rodzin w potrzebie.

Źródło: SOS Wioski Dziecięce

Dodatkowe informacje:

[1] https://www.gov.pl/web/rodzina/statystyka-za-rok-2017
[2] https://stat.gov.pl/files/gfx/portalinformacyjny/pl/defaultaktualnosci/5487/14/5/1/zasieg_ubostwa_ekonomicznego_w_polsce_w_2017.pdf
[3] Średnia wartość posiłku obliczona jest na podstawie raportów Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce z okresu od 01.09.2018 do 31.08.2019 i jest równa 8,87 zł.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apptension buduje własny Dział Kreatywny
Apptension – software house, współpracujący z inwestorami, startupami i agencjami –  od początku września uruchomił w swoich strukturach Dział Kreatywny. Na jego czele stanął Michał Gutkowski, związany z firmą od 2014 roku. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed...
Oki na targach Festiwaldruku.pl 2019
Najmniejsza na rynku kolorowa drukarka A3 z serii C800, najnowsza pięciotonerowa cyfrowa drukarka etykiet LED OKI Pro1050 (CMYK + biały), pokaz druku na kopertach z wykorzystaniem innowacyjnej technologii białego tonera z OKI Pro9542, druk termotransferowy  z OKI Pro8432WT i ekosolwentowy ploter M-64s z serii ColorPainter – to tylko niektóre propozycje z bogatej oferty OKI, którą...
Nowa kampania reklamowa „Bez nonsensów” w T‑mobile skierowana do firm
T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.
Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange
Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.
Mural inspirowany fotografiami Krzysztofa Millera na siedzibie „Gazety Wyborczej”
W poniedziałek, 9 września br. odbyło się oficjalne odsłonięcie muralu nawiązującego do twórczości fotoreportera „Gazety Wyborczej” Krzysztofa Millera. Malowidło ścienne autorstwa Bruna Althamera, powstałe na jednej z bocznych ścian budynku Agory w Warszawie, przedstawia wybrane postacie ze zdjęć Millera dokumentujących wydarzenia historyczne i konflikty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764